Mul on ikka head sõbrad

Ma vahel pean seda iseenesestmõistetavaks, aga viimastel päevadel on selgunud, et nii see sugugi ei ole. Et tuleb näiteks hinnata seda, kui su parim sõbranna sulle otse näkku ei valeta (lisapunktid, kui see valetamine on seotud sinu lähedastega seksimisega) või näiteks sinu asju lihtsalt suvaliselt mööda ilma laiali ei jaga (lisapunktid selle eest, kui inimene on hiljem veendunud, et SINA oled värdjas, kui sa julged oma asju tagasi nõuda, ja peab elementaarseks, et sa siiski sõidutad teda erinevatesse kohtadesse ja sealt tagasi, sest, noh, entitlement is a thing).

Teine teema. Ojuland soovis UK-le Euroliidust lahkumise puhul õnne. Tõesti, Šotimaa ja Põhja-Iirimaa tahavad küll mõlemad nüüd uut iseseisvusreferendumit (ja vähemalt Šotimaa puhul on üsna tõenäoline, et see asi neil ka läbi läheb, sest viimane oli üsna napikas), nii et teie impeerium on lagunemas, aga oma asumaadega olete te ikka seotud, palju õnne! See-eest on meil ilmselt varsti odav UK-st asju tellida, sest naela väärtus langeb kolinal, nii et palju õnne meile! #ignoringthelongrun

Aga head jaanipäeva kõigile!

3 kommentaari

  1. Ütle, kes on su sõbrad…

    • Seda ma ütlengi kohe, et minu omad on üllatavalt head ja normaalsed. Vihjad, et ka ma ise olen hea ja normaalne? Oh sind meelitajat.

      • Alternatiivne tõlgendus on, et kui su sõbrad ei oska oma sõpru valida, siis…


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid