Miks trennipäevik hea on

Sest muidu on trenn, eriti tsüklitrenn, selline kole asi, et saab tsükkel läbi, hakkad uuega pihta – ja iga asi tuleb kehvemini välja kui varem ja tunne on niru! Aga siis võtad oma päeviku välja ja näed sealt, et sul tuleb välja kehvemini kui eelmise tsükli lõpus, aga paremini kui eelmise tsükli alguses. Ja paari päeva pärast juba näed, et väga kiiresti oled tagasi eelmise tsükli lõpu tasemel ja baastase muudkui tõuseb. Muidu oleks praegu pahur, aga olen hoopis rahul.

Hakka või luuletajaks, ma ise ka ei tea, miks ma siiani rohkem proosaga olen tegelenud.

Statistikaks: puhkenädalal sai viis korda joogat tehtud ja ca 20 km maha vändatud.

Advertisements

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

  • Kategooriad