Kurb on natuke

20160629_193255

Võtsin end täna kokku ja hakkasin pakkima. Kolimiseni on küll veel paar päeva aega, aga teised lubasid mind aidata ja ma täiega jälestan seda, kui mina kellelegi kolima appi lähen ja siis selgub, et inimene pole asju kokkugi pakkinud, rääkimata sellest, et mööbel osadeks lahti võtta vms. Siis sa astud sisse, endal on ehk ainult kaks tundi aega, ja tema on alles pidžaamas ja hakkab asju kastidesse panema. Nii et ma mõtlesin, et ma ei ole sihuke, olen tiba parem.

Nagu näha, siis kõige olulisemad asjad – hangboard ja perepilt – said pakitud. Sealt alt paistab male, aga see on lihtsalt elitaristlik teesklus, mul pole tegelikult aasta aega olnud juhust kellegagi mängida. Igatahes on mul nüüd kõik raamatud ja peaaegu kõik riided kokku pandud ja muuhulgas avastasin taas, et mul on kas liiga palju raamatuid või liiga vähe riiuleid. Üks kahest.

Igatahes on täitsa kurb siit ära minna, see on nagu ühe ajastu lõpp. Päris mitu head aastat oli siin ikkagi, mis läksid kõik hoopis teistsuguse tähe all kui praegu. Palju on muutunud viimase aasta ajaga. Sõbrad on juba ükshaaval siit ära kolinud või plaanivad seda teha või on hulluks läinud. Mõni on üldse Tartust minema läinud. Mina ise olen nõudlikum ja mugavam kui mõne aasta eest. Nii et käesolev aasta on suurte muutuste aasta, vahepeal on täitsa hirmutav. Aga vajalik. Aga hirmutav. Aga ma usun, et muutused on head, mugavustsoonis kipub manduma. Nii et lähen ja pakin nüüd riided ka ära.😀

2 kommentaari

  1. Ma ei näinud mingit malet.
    Aga kolimine on ju iseensest hea värk, saab asjatust rämpsust lahtir

    • Sealt ainult serv tiba piilub ka, peidus.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid