nädalavahetus oli vaheldusrikas

vesi

Käisin üle hulga aja Tallinnas trennis, tore oli. Trenn on ikka tore. Pärast trenni läksin teise trenni, sest … miks mitte? Nimelt tahtsin ma juba eelmisel kevadel surfilaual joogat proovida, aga see oli Tartus ainult nädalakese, nii et ei jõudnud. Nüüd oli aga Tallinnas merepäevade raames võimalik seda aerulaual teha ja mina mõtlesin, et põhimõtteliselt ju poteito-potaato, läheks prooviks. 15 eurot tundus selline mõistlik hind ka.

Noh, ütleme nii, et ma ei saanud sealt päris nii palju, kui ma lootsin. Pilte ei ole, sest esmalt läks juba ankurdamise peale nii palju aega ära, et kaldal ootaval kaaslasel hakkas külm ja ta läks jalutama. Ühe pildi minust ühe punase vestiga ta ikka tegi, sest kellele siis punased vestid ei meeldiks. Aga minekut ma otseselt ei kahetse, sest kena ilm oli, sai aerutada pisut ja päike hakkas parajasti loojuma, nii et väga ilus oli ka, aga trenn polnud päris see. Mulle tundus, et pool ajast olime me mingites puhkeasendites, mille peale minusugusel lihtsalt uni peale tuleb. Teiseks hakkas inimestel sellise aeglase uimerdamise peale lihtsalt külm. Me tegime muidu isegi päris toredaid asju seal (varest ja silda jne), aga lihtsalt megaaeglaselt ja iga asja vahele käis pea maas hingamine jne. Ma olen muidugi ashtangaga harjunud ka, seal, kus teistel on puhkeasendid, on meil põhimõtteliselt hüppega kätekõverdused. Mis on ka omamoodi puhkus, lihtsalt teistsugune. Aga ma sain aru, et nad alles alustasid ka selle asjaga, nii et eks vigadest õpitakse ja kui see tulevikus veidi aktiivsem oleks, prooviksin kindlasti huviga uuesti. Süvalihastele on selline loksumise käigus tasakaalu hoidmine kindlasti väga kasulik.

Pärast seda läksime Ewertit ja draakoneid vaatama. Ma polnudki nende kontserdile varem sattunud, vahva oli. Ma oleks varem osanud neilt ainult seda kõige kuulsamat laulu nimetada, aga tegelikult oli neil päris mitu vahvat lugu. Inimesed isegi laulsid natuke kaasa – kuigi nagu üks minu kõrval seisnud noormees sõbrale kommenteeris, Smailersi kontserditel teavad kõik inimesed alati kõiki sõnu peast ja kõik laulavad kaasa. Erinevad sihtgrupid vist. Siin olid rohkem … Noh, minu ees näiteks noored laulsid vahepeal kaasa küll, aga vahepeal mängisid Pokemon GO’d. Ja lõpus oli eriti äge ilutulestik, nii et ma jäin õhtuga igati rahule.

Ahjaa, kas te teadsite, et Favoras tehakse värsketest asjadest teie silme all burks kokku? Mina ei teadnud, aga olin positiivselt üllatunud.

Teel koju nägime meie hukatuseks mingit kuulutust sellest, et tuleb 90ndate retrokontsert, kus esinevad igasugu kuulsad staarid nagu Scooter ja Vengaboys jne. Nii et meil oli koju jõudes vaja loomulikult kogu seda jubedust guugeldada, et leida üles sellised mineviku pärle nagu näiteks see:

Täitsa lõpp, mis videosid ikka tollal tehti. Kõik sümbolid nii ülemängitud, kui vähegi olla saab.

Ei, me TEGELIKULT ei taha seda kuulama minna, sellest ühest õhtust piisab küll.

1 kommentaar

  1. Ei no tore, see army of flowers’i video on JUBA vaadatavast juutuubist ära koristatud.
    Aga mina armastan neid ikkagi! Noh, mitte sageli kuulamisega ega palju korraga, aga obsession on nt regulaarkuulamisel kord kuus ikka!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid