Stranger things

pilt1

Hakkasin uut sarja vaatama ja olen TÄIESTI võlutud. Vaatasin eile õhtul kolm osa järjest (venitades, nii et lõpuks paindusin nagu priimabaleriin), kuni uni mu murdis. Täna ei jõudnudki vaatamiseni, sest käisin rattaga sõitmas ja siis pidin trenniblogile postitust kirjutama, aga no nii kripeldab juba. Kahjuks ei ole valikut, kes tahab homme kaua üleval olla, peab täna vara magama minema, ütleb Rentsi isiklik vanasõna.

Aga sari on paeluv. Peategelasteks on lapsed, kes mängivad kõik väga hästi. Lausa suurepärane näitlejatöö ja ma ei pane siia isegi “laste kohta” lõppu, lihtsalt ongi hea töö. Teemaks siis see, et pisikeses linnakeses juhtuvad väga imelikud lood, asjaga on seotud üks koletis ja üks kahtlane tegelane ja samal ajal tahaks noored teismelised lihtsalt keppi ja nende nooremad õed-vennad lihtsalt rattaga ringi kimada, nagu ikka. Üle hulga aja selline sari, et hästi ei taha kohe pärast vaatamist magamagi minna – ja üldse ei taha magama minna, kui mitu osa veel vaatamata.😀

Kui te minu sõnu ei usu, siis ka mu treener ja kolleeg ja üks mu bestikas (näete, kokku kolm inimest juba) on oma kvaliteedimärgi asjale peale pannud ja öelnud, et terve hooaeg on mega. Soovitan soojalt.

pilt2

Stranger Things

8 kommentaari

  1. Ma tahaks ka hirmsasti seda sarja näha, aga ütle ausalt – kui hirmus see sari on? Et no ma olen inimene, kes vaatas viimati õudusfilmi 15 aastat tagasi ja Outcasti sari tundus ka täiega hirmus esimese 4 osa põhjal. Kas kannatab vaadata seda Stranger Thingsi või ei julge pärast pimedas wc’sse minna?

    • Haha, no minu jaoks oli see täpselt parajalt hirmus, aga äkki peaksid seda igaks juhuks siis kallimaga koos vaatama vms. Testi esimene osa ära (mitte nüüd kohe siis igaks juhuks) ja ütle meile ka.

  2. Tundub nagu Twin Peaks on steroids.🙂

  3. Mumst see mustanahaline väike tegelintski on veits nagu liiga paksu pintsliga tõmmatud, et mitte öelda… stereotüüp “mina olen see, kes alati karjub ja isegi roppusid sõnu ütleb”😀 Muidu on hullult tüüne ja.

    • Minu meelest ropendas kõige rohkem hoopis lokkis pea ja kõnedefektiga tüüp. Mustanahaline oli jõuline, aga ei vandunud eriti.

  4. teine bestikas soovitab ka.

    • Sind ma mõtlesingi, nii et täitsa esimene bestikas oled. Nii uhke, eks?😀

      • ❤ üliuhke (kuigi wordpress tsekin üliharva, nii et kommentaari nägin alles nüüd)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid