Mul on tunne, et ma olen varsti ühest sõbrast ilma

Ma ei tea, miks, aga nii, kui ma trenni ei tee, tahaks selle asemel kogu aeg kontrollimatult õgida. Nii soolast kui magusat. Ja palju. Nii et kui mu ainus kaaluga sõber mind endale külla kutsub, leiutan ma JUBA vabandusi. 😀

Kui see pole esimese maailma probleem, siis ma ei tea, mis see on.

9 kommentaari

  1. Kui elu tahab sulle persega näkku istuda,
    siis las ta istub. Istu sina Emajõe kaldale,
    ja vaata, kuidas see perse varsti mööda voolab…

  2. 1. Lähed sõbrale külla, ridikülis (sul on ikka mõni?) haamer.
    2. Veedad kaaluga intiimse tête-à-tête hetke.
    3. Informeerid sõpra (variandid):
    a. “Sa ikka tead, et sul on kaal katki?”
    b. “Ta ise alustas!”

    • Mulle meeldib see, et sul on lahendustele orienteeritud lähenemine.

  3. kas trennisõltlane ei tohi tervisele hakkavat trenni ajutiselt lihtsalt mingi teise trenni vastu vahetada? noh, et kui õlga ei tohi kasutada, siis teed eriti pikki jalutuskäike vms.

    • Muidugi tohib ja eks mu koer ka praegu rõõmustab, aga ütlen ausalt, et jooksmine näiteks mind praegu üldse ei tõmba ja joogast olen paar päeva hoidunud. + see, et võtsin palju tööd, mida on vaja arvuti taga teha, siis istud ja trükid ja frustreerud ja selle kõrvale tahaks kogu aeg midagi näost sisse ajada. 😀

      • kahju. mitte tingimata näost sisseajamise tungi pärast, see selleks, aga mu oma kogemus ütleb, et isegi kui arvutitöö ise õlga haigeks ei tee, siis ega ta paranemisele ka hästi ei mõju. torso jaoks ikkagi sundasend.

        • Seda veits jah, aga praegune plaan on, et septembris teen ühe suurema lisatöö veel ja pärast seda lisatööd enam ei võta. Kui just midagi huvitavat ei ole, prantsuse keelt ei saa muidu piisavalt.

  4. Mul on ka kaal, nii et ka siis ilmselt ei näe…. Aga me võime seal koos seista ja vaadata, kas tuleb ühe keskmise Eesti 50+ mehe kaal ära.

  5. Külm talv tuleb vist 🙂 koerad-kassid hakkavad ka siis õgima.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad