Füüsiline enesehindamisprotsess

Kuna ma olen juba esmaspäevast saadik tagasi tööl ja tehniliselt “suht-koht terve” (st haigusnähud on sellised, mis otseselt tööd ei sega), siis tahaks HIRMSASTI trenni minna. Õnneks on mul lisaks südamele, libiidole ja lihastele aga mingi mõistus ka, mis mind tagasi hoiab ja selgitab, et mõistlikum on end korralikult terveks ravida. Nii et iga päev hindan end väikeste ettetulevate asjade põhjal, näiteks:

  • kas trepist viiendale korrusele kõndimine võttis hingeldama? (Vastus: natuke veel võtab, aga mitte enam märgatavalt)
  • kuidas ma töökaaslastega võrreldes riides olen? (tavaliselt olen mina maikaga, nemad pikkade käistega ja kurdavad, et külm on, üleeile oli olukord veel vastupidine, eile võrdne ja täna oli mul juba jälle nii palav, et kiskusin akna lahti, kuigi pidin selle Henriku igisemise peale kohe teisipidi jälle kinni panema – ma vannun, et ta istub pool päeva mütsiga, ma ei saa aru, kuidas tal külm saab olla)
  • köha-nohu? (magasin teisipäeva öösel esimest korda terve öö, ilma et oleks köhimise peale üles ärganud. ühe normaalse padjaga. köhin nüüd ainult pärast sööki-jooki. nohu veel on.)
  • pearinglus? (ainult siis, kui ootamatult püsti tõusen, mis on üsna tavaline. kuumahood käivad, aga see võib lihtsalt lähenev menopaus olla)
  • külmavärinad? (pole sel nädalal olnud)
  • reaktsioon lühikesele madala koormusega trennile?

See viimane on vist kõige kõnekam. Esmaspäeval käisin ikka tantsimas, pärast seda olin täiesti omadega läbi. Hiljuti proovisin huvi pärast üht maksimumseeriat lõuatõmbeid teha, et näha, kas baastase on sama (on), ja kui tavaliselt on pärast seda käelihased väsinud, siis seekord olin pärast ÜHTE seeriat lihtsalt täiesti kurnatud. Piisavalt, et mitte rohkem teha. Eile tegin joogat ja pidin puhkepause tegema. Täna olin omadega nii läbi, et ei jaksanud joogat ka teha. Vist ei peaks siis veel homme trenni minema.😀 Ma ise mõtlen küll, et ei tea, kui ainult tehnikaharjutusi teha … Aga noh, pühapäevaks olen end korralikult välja maganud vähemalt, selle aja peale ikka juba natukenegi end seina peal liigutada võib. Loodetavasti ei kehti trennikaaslaste kohta see, et mida harvem näed, seda armsam oled, muidu nad tulevad varsti suudlema mind. Need vähesed, kes mind selle aja peale veel ära tunnevad.

1 kommentaar

  1. “MIDA ME MÖLISEME SIIN?
    MIDA ME VALETAME OMA RAHVALE?”
    (J.Parts, kes unustas oma CV-s libidot mainida)

    Kõik need aastad ronimist ja rööprähklemist,
    nüüd siis Rents ka mokaotsast mainib libiidot.
    Avastas selle “füüsilise enesehindamise” käigus?

    Kõik me teame tegelikku põhjust, aga sellest hiljem.
    Muidugi ei ole me kõik magistrandid ja semijoodikud,
    aga keeltest ja nende iseärasustest ühtteist ikka teame.

    Keeled, üldiselt, jagunevad Soome-ugri ja Libido keelteks.
    Soome-urgi keelte põhiline eripära avaldub selles,
    et keel püsib enamuse ajast hammaste taga, ja kui ka
    on vaja midagi öelda, siis selleks on kirves või puss.

    Libido keel seevastu on väga libe ja limpsib kõike
    mis vähegi ahvatlev tundub, ja seega populaarsust võitnud.
    Pole vist vaja lisada, et Libido keel pärineb Aafrikast,
    sealt kus me isegi, aga me oleme rännates selle unustanud.

    Me (naised) üritame siin põhjapool seda viga korrigeeriga
    ja tuua siia Libido keele kasutajaid, selle asemel, et ise
    Aafrikasse reisida, mis ei ole turvaline. (vajab redigeerimist)

    Nüüd siis tagasi algusesse J.Partsi dilemma juurde:
    Keda huvitav vana, valge, tubakatoodetest läbiimbunud mehenäss?
    ning Rentsi enesehindamise käigus omandatud Libido keele põhitõeni:
    Üks keelekümblus kuluks üle pika aja ikka ära küll, jah.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid