Väljakutse

370_original

Oi, vaadake, pilt poolalasti naisest motiveeriva kirjaga!

Teate küll, kuidas mulle erinevad väljakutsed meeldivad? Nüüd on mul järjekordne – 21 päeva mitte vinguda. Isegi pehmendus on – võid vinguda, kui kohe sinna otsa ütled konstruktiivse osa selle kohta, kuidas asja parandada. Näiteks on ok öelda töökaaslasele, et “see asi on praegu ikka megahalvasti,” kui ütled kohe otsa “tee nii ja saab parem”. Kurja nalja jms muidugi ikka tohib teha, lihtsalt kasutu igisemine tuleb maha jätta.

Mõte on siis väga lihtne. Võtad mingi suvalise käevõru, mis aitab sul nö arvet pidada (ideaalis pidi muidugi ostma just selle väljakutsega seotud käevõru, kapitalistliku ühiskonna võlud). Ja ei vingu 21 päeva, et õppida rohkem oma mõtteid-sõnu kontrollima ja elule konstruktiivsemalt lähenema. Kui avastad end vingumiselt, paned võru teisele käele ja alustad uuesti nullist. Mul on täna kolmas päev järjest nullist alustada näiteks. 😀 Mõnel kehvemal päeval käis see võru nagu vurr ühelt käelt teisele, aga täna läheb juba üsna kenasti. Ideaalis kuulus väljakutse alla ka see, et ei tohi teisi taga rääkida, aga olgem nüüd realistlikud. Liiga suurt tükki pole ka mõtet kohe hammustada.

1ddefcc3f525cda77b42461933dc523b

4 kommentaari

  1. Ving: sul on nõme telefon, Galaxy.
    Lahendus: istu see endale sisse.
    Nii või?

    • Väga tubli, sa oled õigel teel! (Aga mulle meeldis eelmine Galaxy ja uus on suisa megalahe, nii et pakkumise jätan vastuvõtmata – saad aru, see uus tasandab ise ära mu kätevärina, nii et isegi mina saan normaalseid pilte JA videosid teha!)

    • Osta nexus, niikaua kui on veel nexuseid. See on lahendus. 😛

  2. Kui ma jõuan tööle ja ütlen, et mul on niiii jube uniiii, siis kas see on vingumine või fakti nentimine?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid