Päev üks, neljandat korda

Täna on meil siis neljas päev väljakutset taas otsast alustada. Siiani pole veel täit päeva ära tulnud, aga mul on tunne, et TÄNA, täna on see päev, mil ma vähemalt ühe päeva välja kannatan. Põhiliselt selle pärast, et täna pole trenni ja olen omaette kodus.😀

Eile läks tiba kehvemini kui varasematel päevadel, sest Üks Inimene oli minu suhtes põhjendamatult patroneeriv (vaatasin just sõnastikust, et SEDA tähendust pole ametlikult inglise keelest üle võetud, nii et ütleme lihtsalt, et üks inimene hakkas mulle tühja koha pealt ülevalt alla midagi selgitama, kuigi selgelt mõõdetavad parameetrid näitavad, et selleks ülalt alla suhtumiseks pole sugugi põhjust) – ja noh, kiisukesel tulid küüned välja. Ma olen enda üle uhke, sest kiisuke ei läinud kohe täies mahus tiigriks, sest ma pole ometi mõni konfliktne inimene, aga küünega tõmbasin paar korda küll. Aga natuke häbenen, sest esiteks oleks ka see küünistamine nii väikse asja peale võinud tiba väiksem olla ja teiseks olin ma seejärel veidi väiklane ka. Lihtsalt mind häirib selliste inimeste puhul see suhtumine, et “kui mul läheb X paremini kui sul, on asi selles, et ma olen sinust parem – kui sul läheb Y paremini kui mul, on asi juhuses või selles, et sul mõni väike teatud omadus on parem”. Mkm, see ei tööta nii ja ma ei lase sul naeratades mulle lõuale … tatistada, kui sa sellekohast loogikat ilmutad. Oot või ikka lasen? Kuhu see inimesena kasvamise tee meid viima peaks? Mis see sihtmärk on?

Hmm.

Ütleme nii, et ei lase, aga viisakad kassid piirduvad sellises olukorras paari väikse kriimuga, mitte ei susise veel pool aastat takkajärgi nurgas. Just. Jääme selle juurde.

Igatahes olen suutnud täna juba pool päeva Hea Inimene olla, mis sellest, et hommik oli stressirohke. Mul on tunne, et sellest võib veel asja saada.

13 kommentaari

  1. Sellised väljakutsed näitavad eelkõige seda, et su elus on midagi puudu, samas ei ole sa piisavalt tugev või otsusekindel, et sellega otse tegeleda. Ehk – asendustegevus. Samas mehelemineku-taktikana võib see töötada küll. Koos loobumistega muudest sõltuvustest, nagu maleäpp ja seinal rippumine.

    (veidi hiljem)
    Läksin otsima uuringuid selle kohta, kas kaljuronijad on statistiliselt head abikaasad või on neil vähemalt edukad geenid. Aga leidsin hoopis miljon pilti teemasse “pregnant rock climbbing”.

    • Rääkides patroneerimisest…

    • Äkki just vastupidi, käed rüpes istuvatel naistel on liiga palju aega üle?

      Tegelikult on mul reaalne probleem, mida just see väljakutse aitab lahendada. Nii trennis kui ka kodus õppides hakkan liiga tihti vinguma, et ei saa / ei oska / ei tule välja ja tahan pooleli jätta, selle asemel, et otsida lahendusi ja mõelda, miks ma seina peal just selles kohas kinni olen. Nii et vigisemine on selles mõttes probleem, et see takistab lahenduste otsimist, väljakutse point on, et need kaks asja võiksid vähemalt käsikäes käia (ideaalis võiks muidugi vigina üldse ära jätta).

      • Ähh… ei õnnestunud mu trollimine :((
        Proovige teised ka palun.

        • mismoodi siis oleks olnud, kui oleks õnnestunud?

        • Oleks Rents saanud ka viiendat päeva otsast alustada??

          (Või mis võimalused veel on? Kui inimene kirjutab avalikku netti pmst üleskutse “viige mind kiusatusse ja pange proovile”?)

  2. Õige kiisu läheb ja pissib patroneerija sussi sisse, et ikka igaveseks meelde jääks.

    • Oho, vihmamängud ! Seda on Rentsil vaja, eriti hea seina peal mängida !

  3. Patroneerima pole sama mis patroniseerima. Aga paternalism on küll pea sama.

    • Sellist sõna nagu patroniseerima eesti keeles polegi, inglise keeles on ju mõlemad patronize ja eesti keeles eelistatakse nende -iseerima lõpuliste sõnade puhul tavaliselt lühemat varianti.

      • tglt eelistatakse isegi veel lühemat, ilma -eerimiseta (soovitus, mis põhjustas mu venna ja tema klassivendade seas elavat arutelu, mida teha sõnaga “veerima”), aga mõnikord harjumus segab, “patroonima” tundub alguses imelik.

        • Just, nii on, aga siin mul tõesti harjumus megalt segab.😀

        • Samas “šeerima” tundub väga suupärane.

          Ja ammu oleks aeg šššš võõrhääliku olekust tavaliseks ümber otsustada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid