Haihtumine

rsg7rmj

Siil kirjutas just sellest teemast ja mulle tuli meelde, et “oo, mulle on ju ka nii tehtud”. Kusjuures tavaliselt räägitakse sellest just suhete kontekstis, kus see on minu meelest õigustatud siis, kui teine osapool on vägivaldne või saad teada, et ta on lastepilastaja vms – siis pole midagi selgitada, tõmbad lihtsalt tuld. Aga minul on seda teinud just sõbranna. Ja tõesti, ma ei räägi siin kellestki, kellega lihtsalt ühel hetkel elu veab teises suunas ja ei viitsi enam rääkida jne. No aga ei olnud nii mitte.

Lugu oli siis selline, et olin mina üks suvi Pariisis tööl. Muuhulgas tutvusin seal ühe tüdrukuga, kellega saime kohe hullult hästi läbi. Väga tore piff oli, lätlanna. Ja suve lõpus, kui me viimast korda kohtusime, ütles, et loodab mind kindlasti ühel päeval näha, et ehk järgmisel suvel vms. Ja hiljem, kui ma talle Facebookis mingit täiesti suvalist nalja tegin, oli see “Nähtud”, aga vastust iial ei tulnud. Nädala pärast avastasin, et ta on mind maha kustutanud. Kehitasin õlgu ja mõtlesin, et mis seal ikka.

Kõige naljakam on see, et järgmisel suvel läksingi uuesti Pariisi ja selgus, et juhuslikult on ka tema uuele ringile tulnud. Ja ta hakkas rääkima mulle, kui väga ta mind igatsenud on. Küsisin siis, et mis nüüd siis, 9 kuud pole tundagi tahtnud ju – selle peale ütles ta midagi teemal “ma vahel olen selline natuke imelik” (mis on ka loogiline, sest ma sain ju temaga hästi läbi, figures). Ma olin nagu bitch, please, aga ei viitsinud liigselt tõmmelda ka, nii et otseselt ma teda ei vältinud, aga temaga eriti suvel aega ei veetnud. Septembri alguses tuli ta mulle rääkima, et ta tahaks kindlasti minuga ikka veel kohtuda, ja lubas mulle Eestisse külla tulla. Ja nädala pärast kordus taas sama muster – mina küsisin midagi, tema oli seda lugenud, aga ei vastanud. Seekord kustutasin mina ise ta maha. Ja miks on vaja sellist tsirkust teha, on mulle siiani täiesti arusaamatu.

Maailm on täis imelikke imelikke imelikke inimesi.

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid