Uudiseid ka

20161114_124513

Minu suurim uudis on see, et ma panin kuvaritele uued taustapildid. Laval ainult võimsad pifid.

Kas pole nad mitte armsad?

Keemia kohta sain teada, et oleme põhimõtteliselt ingliskeelse maailma süsteemi ilma mingite küsimusteta üle võtnud. Sellised need keemikud on, arvata on, et nad isegi ei mõelnud selle peale. Mina leian jätkuvalt, et kohati on see süsteem ebaloogiline, aga no mida mina ka tean. Ma ei teadnud enne guugeldamist isegi, mida lokant tähendab (number, mis molekulis funktsionaalse rühma asukohta näitab).

Tellisin endale tasakaalulaua, et lõbusaid harjutusi teha (kes veel näinud pole, siis joogapalliga läheb mul täiega hästi, parematel päevadel suudan selle otsas põlvili ka aeleda, aga mul sõltub tasakaal väga palju sellest, kas olen normaalselt magada saanud jne) – kas see on ka hea? Vat ma ei tea, sest pakk pidi reedel kohale toimetatama, mil ma ära olin, ja mu üdini abivalmis korterikaaslane ütles, et ma ei peaks ju laupäevani ootama, kui mind reedel pole, vaid võiksin lasta selle reedel tema töö juurde viia. Võite kolm korda arvata, kas ta on nüüd üldse koju jõudnud vahepeal. Ma saan aru, et vallaliseelust võetakse viimast, aga minu TRENN? Kas see polegi oluline? Seda enam, et milleks abi pakkuda, kui ilma selle abita saaksid asjad lõppkokkuvõttes hulga kiiremini ja mugavamalt aetud (sest algselt pakuti, et nad toovad siis laupäeva hommikul paki lihtsalt koju ära). I am disappoint*.

Maailmapoliitikast ma ei räägi, muidu on oht, et hakkan kontrollimatult nutta tihkuma ja kogu mu hoolega hoitud positiivsus on jälle aknast väljas.

* Kas ma pean vanainimeste jaoks kirja panema, et see ei ole kirjaviga, vaid internetinali? Kas muidu on oht, et mu lugejad peavad mind harimatuks ja teised blogijad mõtlevad halvasti?

7 kommentaari

  1. * – ei pea. Ma lähen vanainimeste alla kirja iga kell ja aina enam, aga isegi mina saan aru.

  2. Mina googeldasin, poleks Rents maininud, ei oleks tähelegi pannud, et midagi võiks viltu olla. Vabanduseks peaks kõlbama, et olen VEEL vanem.
    Btw: ei usu, et elu niiiiiii igav on, et suurim uudis on kuvarite taustapiltide vahetus. Või kui tõesti on nii, siis veab sul!

    • Tõsi ta on, eks mul tegelikult on ka muid tegemisi, aga need on sihukesed, et ei taha neist (veel?) avalikult rääkida, laseme enne veel merre voolata ja siis vaatame.

      • Sellise salatsemise peale oleks loogiline ja blogimaailmas kohane pakkumine “saan varsti emaks”, aga järgmine trennipilt nagu ei näita veel. Foto tundub värske olevat, EXIF ütleb “21. november 2016. a. 22:21:13”, seda saab muidugi käsitsi muuta, aga ma ei usu, et Rents meie pärast nii palju pingutada viitsiks.

        Kolmas magister soolas ehk?

  3. Räägi ikka maailmapoliitikast, räägi ruttu, enne kui Yellowstone või mõni teine supervulkaan purskama hakkab ja igasugusele poliitikale vee peale tõmbab.

  4. Su joogapallipilt inspireeris mind suurel määral. Olen endale ka ühte tahtnud aga väike hirm on, mu pisikeses korteris pole ühtegi ruutmeetrit põrandapinda, kus ma kukkudes mõnda teravat nurka ei tabaks. Nüüd aga näen, et kukkumiseohtu polegi ja võin rahuliku südamega palli ära tellida. Aitäh!

    • Jah, kui mina ei kuku, siis sina ometigi mitte!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid