Terves kehas terve vaim

20161121_221200

Mul oli plaanis täna asjalikku juttu ajada, aga tööl oli nii raske päev (ühel töökaaslasel on laps haige, nii et töö jagati kamba peale ära), et aju on väsinud ja nagu vatti täis. Lisaks käib mul juba mitmendat päeva kogu aeg pea ringi, ma ütlen, minu vanuses need ilmamuutused … Nii et räägin teile hoopis spordist, sest see huvitab mind ennast, eks sellest, mis teisi huvitab, kirjutan mõni teine kord.

Tegin laupäeval trennivaba päeva. Trennivaba päev tähendab enamasti töörohket päeva. Selle peale hakkas õlg valutama. Loo moraal: see, kes ennast armastab, peaks vähem tööd tegema. Nii et käisin hoopis sõbraga jalutamas. Enda arvates, ei märganud küll, et millegi muuga tegu oleks. Aga telefon ütles hiljem, et ma olen pool tundi jooksnud – kusjuures hommikuti, kui ma päriselt tunnen, et ma kõnnin nii kiiresti, kui jalad võtavad, leiab ta, et ma olen 21 minutit jalutanud. Kummaline sõber see minu AI.

Aga see-eest sain oma tasakaalulaua kätte, nagu pildilt näha. See on siis selline laud, mille all on ümar muna, nii et seal peal seista on suht normaalne, aga kõike keerulisemat tehes on kohe häda. Parem õlg ei ole punnis, mul on lihtsalt selline harjumus juba, et kui kodus trenni teen, viskan külmakoti ka hiljem peale Sain igatahes kohe harjutada kõiki neid imelikke asendeid, mida me trennis võtma peame (vaata ka seda, ma ise uskusin kaljukindlalt, et ma seisan päris varvastel, sirgest seisujalast rääkimata, nii palju siis sellest). Endal on väga lõbus iga kord, kui jälle napilt peaga vastu maad kukkumisest pääsen.

Ahjaa, kõige rängem õnnetus oli mul hoopis täna hommikul. Tahtsin end äratuskella välja lülitamiseks käe peale püsti ajada, aga ootamatult selgus, et olin sellel otsas maganud ja selle ära suretanud, nii et kukkusin nägu ees patja tagasi. Elamine on üks ohtlik asi.

1 kommentaar

  1. Mõned peavad siin terve elu munadel tasakaalu hoidma ja…
    teised soetavad selleks spetsiaalse munaga tasakaalu laua?

    Mõned lükkab hommikul voodist üles stondis* kella asemel,
    teised üritavad surnud käega päeva alustamaist kinni panna.

    Mis muster siin läbi kumab, terves kehas, terves vaimus?

    * https://fi.wiktionary.org/wiki/stondis


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid