Nii algas

20170109_192405Olen end siin nüüd üsna kenasti sisse seadnud. Ma ei ole sedasorti inimene, kes internetis rääkimas käiks, mille eest ta täpselt tänulik on, aga kui ma OLEKSIN sedasorti inimene, siis see mõnus tugitool läheks küll sinna nimekirja. Ja see mõnus laud, mis siin kohe kõrval on, nii et hästi mõnus on sinna peale asju panna. Hmm, neile inimestele, kes mulle provaidivad seda tugitooli ja lauda, peaks vist ka tänulik olema, aga no kuskil peab selle tänutunde piir ka olema.

Mis mulle veel meeldib? Mulle väga meeldib Tallinnas trennis käia. Palju tegemist + tore treeningpartner, kes nügib õigel moel õiges suunas. Meil on üsna sarnane arusaam sellest, millele keskenduma peaks, aga ta on suht põhjalik ja süstemaatiline. Viimati tegime isegi kerelihaseharjutusi koos, mida ma kodus iial nii palju ja mitmekesiselt ei viitsi teha. Nii võib veel tugevaks saada.

Kursusest ei oska ma veel suurt midagi rääkida, sest täna oli esimene sissejuhatav päev, kus põhiaur läks tutvumisele. Sain teada, et kandideerijaid oli nii palju, et lõpuks oli 11 inimest kohale, mis on tõesti päris karm. Mis mind aga üllatas, oli see, et tundus, et kogu meie 20 inimesest koosnevas grupis pole ühtki venelast ega muud mitte-eestlast (ühel inimesel oli selline nimi, et ehk on ta lihtsalt eestlaslike näojoontega väga hästi eesti keelt rääkiv muulane). Kahtlustan, et see võib olla kuidagi seotud info liikumisega, sest muidu on puhtstatistiliselt üsna ebatõenäoline, et riigis, kus muulased moodustavad ühe kolmandiku, ükski neist rühma ei satu. Sooline jaotus on üsna võrdne (meie rühmas 9 meest, 11 naist, teises rühmas paar meest rohkem), päris mitmel inimesel ka varasem kokkupuude programmeerimisega olemas. Nii palju saime teada, et meie hakkame õppima Javat, paigaldasime täna selleks vajalikud programmid, aga päris õppetöö algab homme. Tundub, et koduseid töid meile ei jäeta, sest õppetöö toimub nende lauaarvutitega – mis minu seisukohast on päris hea, sest nii saan ma ehk õhtuti toiduraha teenida ja ei suregi nälga. Jutt eestlaste suurest kohmetusest ei pea ka sugugi paika, lõuna ajal vadistasid kõik juba üksteisega. Nii et esmamulje oli kena.

Ahjaa, tegin just kodust Kodu:

20170109_210040

Kas ma kirjutasin just terve postituse teemal “nii tore, nii tore, nii tore”? Kirjutasin vist jah. Anna või iseendale vastu kõrvu.

15 kommentaari

  1. Muide. Kas kursuse materjalid lähevad avalikuks? Mind siiralt huvitaks, mis te seal Javaga teete ja mida üldse õpitakse.

  2. Kas sa trennist rääkides pead silmas ronimist või joogat?

    • Põhitrenn on ronimine, joogat teeme veidi juurde.

  3. kui ma paar aastat tagasi otsisin tasuta progr kursusi, siis leidsin musttuhat venekeelset tasuta kursust. Eestikeelseid ei ühtegi. Nii et see võis olla ka meelega. Vene sihtgrupp on juba kaetud.

    • Progemise (tasuta) kursusi on maailm täis. Ma loodan, et see vali-it on ikka midagi rohkemat?

    • TÜl on jälle “Programmeerimisest maalähedaselt” algamas (+ kaks jätkukursust): http://programmeerimine.ut.ee/

      • Nii tore, et sa ütlesid, mul on esimene jätkukursus juba võetud, aga panin end kohe teisele kirja. Kuigi raske saab ilmselt olema, sest ega ma neid teadmisi vahepeal eriti kasutanud ei ole ja suurt midagi ei mäleta. 😀

        • Mul sama, et maalähedaselt ja esimene jätk tehtud, aga ega ma vahepeal midagi õpitust kasutanud ei ole 🙂 Samas minu jaoks oli teine kursus ehk esimene jätkukursus kuidagi lihtsamgi, kui esimene, maalähedaselt. Põnevusega ootan juba (saame siis kogemusi vahetada :)).

    • Kui see on eestikeelne kursus, siis loogiline, et venelased eriti ei lähe, selleks peab väga hea keeleoskus olema. Isegi eestlased eelistavad mõnikord programmeerimist õppida inglise keeles, sest seda kogu internet on seda täis, kui mõni küsimus tekib.

  4. See teisaldatav ja paigaldatav lõuakang jäi kohe silma.
    Kui näete Tallinnas kellelgi kotist kangi tolknemas,
    siis see ongi Rents, kes siirdub parajasti A->B-sse.

    Rents, kes veel ei tea, on õigeusklik lõuatõmbaja
    ja ta ei külasta isegi kempse kus pole lõuakangi juba olemas
    või võimalust kruvitada see enda oma jõuliste toimetamiste ajaks.
    Õnneks Tallinnas on piisavalt avalikke kepmse kus lõuga tõmmata saab.

    Aga, Java… et kallis riiklik üritus tibidele kohvikeetmisele keskendub,
    et juba lõunaks kõik juba vadistasid, see esmamulje ei ole üldse nii kena.
    Meenub millegipärast Ott ja Avandi sketš: Lapsed tulid laulma 6 euro eest…

    • No kuus nädalat oleks ikka pikk aeg ilma lõuatõmmeteta. Ja täna oli juba raske. 😀

  5. Kunagi, kui mina noor olin, siis oli film Don Juan Tallinnas.
    Seal üks naine maskeeris end meheks ja oli täiuslik rüütel.
    Kõik naised armusid temasse.

    Nüüd teised filmid ja mõtted nagu ütleb sõber Taxi Driver:
    https://drive.google.com/file/d/0BzQPHxteqY5eZGVZczJIUW9lM2c/view?usp=sharing

  6. Hei.
    Kas oled remonditegija?

    • 😀

      • Ta remondib naiste pesu.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid