Teine nädal

Üks nädal on möödas, nii et oleks vist paras aeg väike vajekokkuvõte teha. Olen vahepeal ära õppinud, kuidas erinevatest rohkem käidavatest kohtadest ise koju saada (kuigi mind ajab siiani närvi, et kui ma tahan näiteks Vabaduse väljakult Õismäele sõita, siis Vabaduse väljaku peatuses peatub neli erinevat bussi, mis kõik sõidavad ühes suunas, aga otse loomulikult ei peatu need samas peatuses, vaid üks peatub näiteks ühel pool teed ja teine sõidab sellest peatusest mööda ja peatub kohe teisel pool ristmiku teises peatuses, sest miks ka mitte) ja tean, et kui uksest välja astuda ning suvalises suunas astuma hakata, pole näljasurma karta, sest kohe varsti põrkad sa mõne Maxima vastu. Avokaadosid küll ei saa, aga eluks tarvilikud asjad saab kätte.

Kursusega on nii, et kui ma alguses kurtsin, et natuke liiga palju räägitakse hobustest ja lumeinglitest jms, siis tegelikult oleme me nüüdseks juba üsna keeruliste asjade jaoks jõudnud. Anekdoote ja muud juttu räägitakse ikka vahele, mis ilmselt on taotluslik, et inimeste ajule puhkust anda (ja tundub, et paljudele istub ka, nii et ma väga valjuhäälselt ei kritiseeri, lihtsalt selline stiil), aga mulle isiklikult ei sobi üldse, sest selle tulemus on see, et ta alustab mingi koodi kirjutamist ja selgitamist, siis räägib sinna 10 minutit midagi vahele, minu tähelepanu hajub sel ajal, vahin lakke, puhun nätsumulli, õpin selgeks žongleerimise – ja siis avastan järsku, et viimased kaks minutit on asjalik jutt olnud, ülesanne sai valmis ja pandi juba kinni ära. Või olen midagi maha maganud ja ei saa enam aru, mis toimub. Õnneks koduseid töid ei ole, nii et tõmbasin lihtsalt enda isiklikku arvutisse vajalikud programmid ja saan nüüd ise mingeid asju harjutada. Ja tegelikult oli reede hommikul tagasiside andmise aeg, kus paljud sama asja kurtsid, nii et nüüd teeme nii, et iga harjutuse lõpus kordame üle ja selgitame, mis toimus, miks ja kuidas. Nii et reedene päev oli juba väga asjalik, mina ise olin kohati natuke rongilt maas.

Mis sealt edasi sai, pole mul kahjuks õrna aimugi, sest pühapäeval ärkasin ma ootamatult palavikuga, mis esmaspäeval juba 39 peale tõusis, nii et kooli ma ei jõudnud. Kui hiljem juhendajaga ühendust võtsin, tuli välja, et 21 inimesest olid terved ainult neli, peale minu oli üks veel kodus haige, ülejäänud olid end siiski kohale vedanud ja köhisid seal, nii et täna saab ehk videoülekandega loengut jälgida vms. Aga suht karm tundub see gripp olevat, mis praegu ringi käib, väga paljud on pikali maas.

2 kommentaari

  1. Teisel nädalal võib veel aborti teha.
    Javas see polegi enam nii lihtne nagu ka
    Androidis, see sigitis keeldub sulle allumast.

    Aga, et kursus kohe viirusega käima pandi, seda
    peab vanakooli henzen natukene džinniga analüüsima.
    Võibolla ongi see taotuslik, et inimesd mõtlema õppiksid 😀

  2. Nüüd peab selle pulga peal märg pesu rippuma, aga täis ühistransport tore viirustele, varsti õpid ka viiruseid kirjutama. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid