Urrrrr

Tule taevas appi, ma mõtlesin, et mul on kohutavad sõbrad, sest üks ütleb, et ma olen “muskuliinne” (täiega hea uudissõna oleks, kui see minu kohta ei käiks) ja teine soovitab pitspesu osta, sest “äkki sa ka siis korra elus skoorid” (ostsin, siiani pole veel skoorinud, peaks vist riiete peal kandma), aga täna sain teada, et Tallinnas saadavad blogijad teineteisele pilte surnud beebidest, ja peavad seda ise sõbralikuks žestiks. Et … Olgu kohe öeldud, et nutuvideot ma ei vaadanud ja rohkem sellest midagi teada ka ei taha, kui klatši tasemel kuulsin, aga damn, bitches, you are all cray-cray.

Brr. Talvepüksid saatsin ma muidugi Tartusse ära, nii et hea kohe, et homsest natuke soojem on jälle.

Koolist. Täiega ajab närvi. Mul on väga tore ja asjalik pinginaaber. Ma olen ise väga tore ja asjalik. Ja me konkreetselt reede hommikust saadik nägime vaeva, et Javas üht ühendust ära teha (et aruandevälju saaks ühendada teatud ID-numbriga), mõtlesime ja pusisime ja feilisime ühte pidi ja teist pidi ja … Lõpuks kutsusime eile koolitaja appi. Henn vaatas hetkeks peale, kirjutas ühe rea koodi ja kõik. Kokku vähem kui 30 sekundit, ilma liialdamata. Täna vaatas ta meie lõputut klassihunnikut ja ütles, et pangu me kõik üheks klassiks kokku (st main + üks lisaklass). Kui pusima hakkasime, avastasime, et seitsmest klassist neli sai maha kustutada ja endise mitmesaja koodirea asemel on nüüd alles alla saja, aga kõik on loogilisem ja töötab paremini. Selle jaoks pidime enne üle nädala pusima. 😀

Kusjuures mul on täiega vedanud, sest mu pinkar on minust ehk natuke ees, aga üldises plaanis ikka suhteliselt samal tasemel. Meil on klassis üks megatark piff ka ja seal on kohati näha, et pinginaaber vahib segaduses näoga, nii ilmselt ei õpi nii palju, kui võiks. Tundub, et see tüdruk ei pea ka vabal ajal raha teenima (ja ei raiska trennis aega), sest ta ütles, et ta on juba mitu tuhat rida koodi kirjutanud. Mina näiteks ei ole, aga Hennuga sel teemal vesteldes tundus, et meil läheb siiski üsna kenasti.

Aga mu elu suurim tragöödia on praegu see, et mul on nii palju tööd, et pole olnud aega Murca blogi lugeda. See on nimelt selline asi, mida ma tahan teha rahulikult kohvitassitaga, ja no ei paista kuskilt seda pooltundi tulevat.

15 kommentaari

  1. Henn… nagu Tehnokratt Henn Sarv? 🙂

    • Jah, tema meid hetkel koolitab. Kusjuures mulle on ta stiil täiega meeldima hakanud. Alguses häiris, aga nüüd võiks suisa veel kuulata. 😀

  2. Kas “Talvepüksid saatsin ma muidugi Tartusse ära” on eufemism tähendamaks “ajasin jalakarvad maha ja saatsin mõnele stalgitavale” ?

    • Keegi pole mu karvakasvuga nii hästi kursis kui sina.

      • Mul puuduvad esmased teadmised su karvakasvust, aga inimesed räägivad… Kasvatajad räägivad lumeinimesest, kes hämaruses ümber lasteaedade hiilivat…

  3. Eks see, jälle põhjust uued karvased-pizilised karupüksid soetada.

  4. Parimaid tarkusi skoorimise osas jagab naistele ikka vanameister Al Bundy:
    (2 min 40 sek)

  5. Muskuliinne on uus Must.
    Pitspesu on uus Bitch.
    Talvepüksid on uus Tena 😀

    Kooli 5. nädalal siis selgus lõpuks, et koolitajaks
    on Henn ehk vana Sarvik ise, mis Tartu tüdrukule on
    muidugi parem variant kui otse Emajõkke sukelduda.

    Samal ajal samas ruumis meie Printsess,
    ilma igasugu programmeerimise koolituseta
    ühendas üheks klassiks Kuldse Trio koodi.

  6. Vabandust,
    Pitspesu on muidugi _vana_ Bitch.
    Tänapäeva pitspesu on lihtsalt kulunud…

    Aga, ma ei tea kedagi kes teaks kedagi
    kes oleks Java koodiga endale pitspesu teeninud.
    Sellepärast tasuks Hennult päeva lõpuks küsida,
    et kas ma selle koolitusega endale pitspüksid saan?
    Loomulikult tahame me teada ka Guru vastust!

  7. “muskuliinne” nagu lihakas vä.

    • Nagu muskulaarne + maskuliinne.

    • Nagu muskus + maskuliinne… lõhna järgi, noh…

      • Ema sul haiseb.

        • Arvad ? Ja seepärast üritad sarnaneda ? See läheb natuke kriipiks juba, kas sulle ei tundu ?

    • muskel lihakas + meeste deodorant


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid