Jälle ta heietab

img_20170214_202952_263

Peaksin tegelikult lõunapausi praegu asjalikuks tõlkepausiks kasutama, sest tähtaeg läheneb, aga ma ei suuda, nii et kirjutan hoopis teile. Raske on teooria viimastel päevadel end asjalikuks sundida. Praktika algus tähendab ometi seda, et mõne nädala pärast peaks ka hakkama vaikselt mõtlema, kus ma tulevikus tööle asun. Nii valdkonna mõttes, kui ka selles mõttes, et kas otsiks endale ja pitsule Tallinnasse korteri või läheks Tartusse tagasi.

Ahjaa, klienditeenindus on ka ronimisministeeriumis suurepärane. Eile näiteks läksin ühe noore daami juurde ja ütlesin, et mu treeningpartnerit pole kohal, aga mulle oleks ühe harjutuse jaoks hädasti vaja kedagi, kes mulle käe põlvede vahele paneks. Ta ei küsinud ka midagi, ütles ainult, et lähme siis sinna kardina taha. 😀 Õige ka, ei hakka kellelegi avalikult ju käsi jalgevahele toppima. Kuigi ma ausalt öeldes tüdinesin ära sellest, et peab sellist asja outsource‘ima kogu aeg, nii et õpetasin hoopis ühe korterikaaslase seda tegema. Tore ikka, et ma nii abivalmis inimestega koos elan.

Ahjaa, kuna minu kõrval vaadatakse kogu aeg seriaale, siis olgu öeldud, et Sense 8 on nagu Leegioni kehvemini tehtud tiinekast sugulane, pideva emomise ja geipropagandaga (tõsiselt, iga heterosuudluse kohta on kolm geiseksistseeni), kus läbimõeldud süžee asemel on otsustatud iga olemasolevat klišeed kasutada. Näiteks hetkel on kaheksa osa kaheteistkümnest läbi ja põhiprobleem pole mitte see, et valitsus tahab neid kõiki tappa (kuigi tahab), vaid vaataja peaks põnevusega ootama, kas Lito tuleb kapist välja ja kas tema armastust Hernandoga õnnestub päästa. Üldse on rõhk kogu aeg pigem mingitel tähtsusetutel pisidraamadel. Aga Ascension on see-eest üsna hea.

P.S. Kuidas teie trenn välja näeb? Minu trenn näeb välja selline, nagu ülaloleval pildil. 😀 Kuigi pilk trennikalendrile näitab, et sel nädalal peaks pisut kestvust ka tegema, aga no väike lõbutsemine on ometi ka lubatud.

P.P.S. Kas pole mitte kenad patsid? Sai juba arutatud trennikaaslastega, et nendega näen ma nii 13 välja, et vabalt võiksin panna tutvumiskuulutuse, mis kõlab umbes nii:

Kas oled pedofiilsete eelistustega, aga tahad jääda seaduse piiridesse? Sel juhul oled õnnega koos, sest infantiilne naisterahvas, kes armastab kommi ja kaubikuid, otsib küpset kaaslast.

20 kommentaari

  1. “pedofiilsete eelistustega, aga tahad jääda seaduse piiridesse?”

    otsid endasarnast, seega?

  2. “ageplay” on see termin.

    kätetriki eest küsi raha. tartus ei saa (sest kuival humanitaare on kõik kohad täis), aga tallinnas kindlasti.

    trenn, tänud küsimast, näeb välja nii, et kõnnin ja klikin telefonis palle.
    http://kurinurm.blogspot.com.ee/2017/02/pokemon-go-raport.html noh.

    • Njah, viimane trennilaadne tegevus (mille spordieitajana kvalifitseerisin jalutamiseks) oli 1100m pealt 800 peale mäest allatulek kubemeni lumes. (Üles sai mindud suusatõstukiga). Oli ka lõbus.

    • Alles level 25 😛

      • 15 min eest sain 26. ma alles aastavahetusel alustasin.

        • lvl 29, väga mängida ei viitsi, muidugi 😀 Statistika ütleb, et keskmiselt ~8k expi päevas…

        • Ah, siis paned isegi hea hooga. Ma alustasin suvel, 30 on. Mida ülespoole, seda pikemaks levelite vahed venivad.

        • Ma sain täna muu tegevuse kõrvalt (käisin kaugel Tallinnast väljas, esinesin jne) ligi 100k xp 🙂

  3. Kui kuu teine pool jäi kellegile arusaamatuks,
    siis see ongi see, miks me siin blogis ronime.
    Me näeme seda aegajalt, aga me ei küündi selleni.

  4. Oi mis muskel 🙂

    • . o O ( muskuliinne ? )

      • OO ilusad kaarjad sümmeetrilised tuharalihased. 🙂

        • Aga vaata parem, millised patsid JarJar-il on !

    • Ja ja patsid on jämedad kui laeva köied, aga mm rinnalihast on vähe näha. 🙂

  5. Ma sinu blogi põhjal eeldasin, et oled rohkem vormis.

    • Vaata, internetis ei maksa kõike usaldada, mis kirjas on. Mina ka võin väita, et olen malbe neiuke. Tegelikult ilmselgelt olen vinniline 45-aastane mees ema keldris.

      • Jep, joppamine, et ma üldse naissoost olen. Eeldusel, muidugi, et see ikka ON minu pilt …

  6. Kirjuta jah nii harva ehk peaaegu sama harva, kui mina lugemas käin. Ma oleks p-tähega algavaid sõnu maininud, millest üks on pats ja teine samuti pildil, aga eks me näe seda nagunii ja eks ma ikka PÜÜAN oma küla tasemest kõrgemal aerutada. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid