Juhuks, kui mind nüüd peagi pole

Siis ärge muretsege, siis on mu arvuti lihtsalt õhtule läinud ja sellega koos kõik mu eluks vajalik, aga muidu on ikka kõik hästi. Läpakas nimelt lõugab mul juba mitu kuud, et mu kõvaketas pole mitte lihtsalt suremas, vaid juba ammu surnud, maha maetud, kuupaistelisel ööl end välja kraapinud ja mina üritan mingit kõdunevat laipa kasutada. Kuna ma üritan seda kasutada pidevalt ka rongis ja bussis, mis HDD-dele sugugi ei meeldi, pirtsutab viimasel ajal tavalisest veel rohkem, nii et otsustasin probleemiga tegeleda ja hankisin väga mõistliku hinnaga ühe SSD. Täna õhtul hakkan seda paigaldama, nii et kui Allah tahab, olen peagi teie hulgas tagasi.

Kui ei taha, siis … Eks internetipausid tulevad ka ainult kasuks.

Nali! Eks telefonist saab ka trükkida.

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid