tahaks ühte lebotamispäeva ka juba

Ma ei viitsinud vahepeal kirjutada, sest tegemist on palju, kandideerisin siin erinevatesse kohtadesse ja üritasin veel viimastel hetkedel targemaks saada. Sellest on veel vara rääkida, järgmisel nädalal ehk tean juba kindlalt, mis elu toob. Aga näiteks koer toodi reedel koju tagasi. Vaatasin seda looma ja ütlesin sugulasele rangelt, et no kas oli vaja ta nii paksuks sööta paari kuuga (tõsiselt, ta näeb välja nagu nuumsiga). Sugulane ütles häbelikult vastu, et koer ei ole paks, ta on karvane. KARVANE. Nüüd nimetatakse seda siis nii.

Eelmise neljapäeva infotund oli olemuslikult väga informatiivne. Esiteks sain teada, et kahe rühma peale (ehk siis 40 inimese peale) sai kohe tööle neli. Targemad suudavad nüüd välja arvutada mitu protsenti see on, mina keerulise matemaatikaga ei tegele. Teiseks sain teada, et see tüdruk, kes minu meelest teoorias meil klassi parim oli, ei saanud tööpakkumist. Iseasi, kas ta seda tahtnud oleks muidugi, töökoht on tal tegelikult olemas. Üldse selgus kirjeldustest, et MEIL vedas praktikafirmaga täiega, mõned inimesed olid sellises kohas, kus neil juhendajaga eraldi kohtumisi ei olnud (Kaur leidis meie jaoks IGA PÄEV tund aega, nagu ma öelnud olen), mingit tagasisidet neile ei antud (meile mitte ainult ei antud jooksvalt tagasisidet, vaid nagu ütlesin, antakse ühe pisiprojekti kohta ka tulevikus) ja üldse olid nad üsna hüljatud, visati ülesanded ette ja nii oli. See konkreetne neiu oli peaaegu nutu äärel ja ütles, et ta pole ikka veel piisavalt hea – kuigi jutu poolest kõlas küll, et ta on väga palju juurde õppinud selle kaheksa nädalaga (alguses oli juba selge, et tal on korralik sisemine motivatsioon taga, lisaks maksis tema töökoht talle kursuse ajal palka edasi, nii et rahamuresid ka ei olnud),  nii et ma usun, et küllap ta õpib nüüdki omaette edasi ja varsti juba vastab iseenese püstitatud nõudmistele.

Ahjaa, pealinlastele infoks. Tartu on küll linn, aga see on üks selline omamoodi linn. Täna näiteks käisin külas ühes Tartu programmeerimisfirmas (anonüümsus garanteeritud), sedapuhku täitsa mitteformaalselt, tutvusin oma tulevase mentoriga, jõin teed – ja vaatasin pildil olevaid tibusid. Jah. Tibusid. Programmeerimisfirmas. Transferwise’i pallimeri on selle kõrval eelmise aasta lumi.

Trennis sain inspireeritud. Mina olen liiga tihti selline, et tulen näiteks Tallinnast Tartusse, vaatan meie ronimisseina ja liiga väheste/raskete radadega boulderseina ning kirtsutan nina. Ja siis on meil üks Brandon, kes armastab boulderdamist rohkem kui köies ronimist. Nii et mis sellest, et tal pole veel aastatki ronimiskogemust, ta veedab terve trenni ihuüksi kruvikeerajaga boulderseina ääres ja keerab ise endale sobivaid radu. Sest miks vinguda, kui sa võid otsast kinni võtta ja hakata ise oma elu paremaks tegema. Temal on kõige selle juures veel läbinisti positiivne ja lahendustele suunatud maailmavaade ka, iial ei vingu, annab asjalikku nõu jne. Imeline mees.

Lisaks sain inspireeritud ka joogatrennis. Jõudsin sinna üle nelja kuu, nii et olin juba ära unustanud, KUI palju instruktori kohalolu ja soe ruum mõjutavad. Muuhulgas suutsin iseenda suureks üllatuseks kätelseisu hoida (seisuasendid lõppevad teatavasti lühikese kätelseisuga) – ma olen sada korda lugenud seda, et enne kätelseisu treeningut tuleb ka korralikult sooja teha jne, aga see oli ikka mega. Nii et tehke korralikult sooja, kõik kes te kätelseisu harjutate. Väldite vigastusi ka jne. Seoses meeldiva joogatrenniga olen üldse parajasti väga zen ja valmis rõõmsalt andestama kõigile vaimust vaestele nende patud, sest no see pole nende süü, et nad pole veel jõudnud lasteaiatõdedeni kenasti koos mängimisest.

Oli mul veel midagi öelda v? Uni tuleb peale ju.

Ahjaa, ei suuda seda küll aknast välja vaadates sirge näoga kirjagi panna, aga valmistun suveks. Ratas käis juba kevadhoolduses ära ja muud jutud. Muuhulgas lasin ka uue sadula panna, pehmema ja suurema. Mitte selle pärast, et ma …. karvane oleksin (tegelikult olen juba soovitud kaalus, eriti edukalt käis see kaalulangetamine sedapuhku, ilma mingi tõsise kaloridefitsiidita, aga kiirete tulemustega), vaid lihtsalt mõtlesin, et ehk oleks aeg, mis sellest, et kannatused inimest õilistama peaksid jne. Tasus vist ära, seekord ei tähendanudki esimene rattasõit seda, et järgmisel päeval kann valus oleks.

Ilusat kesknädalat soovides

Alati teie …

10 kommentaari

  1. “Alati teie Op zoek naar de beste laptop voor jou”. Sul on blogis reklaamid, sa tead seda, eks?

    • Jah, tasuta WordPressi kontoga kaasnevad reklaamid. Kui tahad maksta, et ma oma blogi mõnel teisel pinnal hoiaksin ja saaksin reklaamivaba teenust pakkuda, siis palun väga, arutame. 🙂

    • AdBlock, kallis inimene.

      • ee, ma ei taha kellegi hostingu eest maksta. vaid juhtida tähelepanu, et mõnikord läheb sissekanne reklaamiks nii sujuvalt üle või on reklaam millegi vahel nii, et tekivad veidrad efektid.

        • Adblock on tasuta, ei pea tsirkust taluma, kui ei taha.

  2. Ma olen ka lihtsalt karvane 😦

  3. Kui tohib küsida siis kus sa joogas käid? Võibolla on sellest varem juttu olnud aga ma olen ausalt öeldes alles viimasel ajal siia sattunud

    • Kalevi tänavas on selline Ashtanga jooga koht, mis on iseenesest päris mõnus, kuigi järgivad minu jaoks üsna karmilt reegleid (harjutust tohid teha selle kohani, mida Ülle on lubanud jne, ma olen ilmselt elu lõpuni navasana juures :D). Ikkagi teistmoodi kogemus, kui tuba on hästi soe, keegi kogu aeg parandab jne. Kui oma matti kaasas pole, siis sealt saab laenata ka. Link.

  4. Sorry, aga see uue suurema sadula jutt ajas naerust turtsuma 😀

    Kujutasin kohe ette, kuidas praktika ajal on tagumik vajunud suureks nagu vaese mehe saun ja vana sadulaga enam ei saanud läbi 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid