Kes tasa sõuab, see kaugele jõuab

Screenshot_20170529-074632.png

Otsisin mina paari päeva eest uuesti välja kalorilugemisäpi, mida kasutasin, kui mõne aasta eest lõputööd kirjutades kuuga mitu kilo juurde võtsin. Seekord ei installinud ma äppi selleks, et alla võtta, vaid pigem selleks, et näha, palju ma tavaliselt päeva jooksul söön, et dieedilt uuesti juurde võtmata maha tulla. Ma nimelt jõudsin siin vahepeal oma sihtkaaluni ja olen sellega igati rahul. Esimestel päevadel olen aga hoopis veel natuke alla võtnud (kuigi tundub, et see piir, kus allavõtmiseks enam ei piisa koogi ja spagettide ärajätmisest, on kohe käes) – ning paistab, et see on mõne aasta eest mu eesmärk olnud, sest LoseIt andis täna mulle sellise pildi. 😀

Maakeeli tähendab see siis, et ma olen kõigest 697 päevaga (kahte aastatki ei läind!) kaotanud tervelt 0,4 kg. Mis ma oskan öelda, tark ei torma jne. Pealegi pidid need aeglaselt kaotatud kilod kõige aeglasemalt tagasi tulema.

Peaks vist tähistama kuidagi.

4 kommentaari

  1. Isiklik kogemus ütleb, et soojad ilmad on allavõtmisele tohtud kaasaaitajad – ilmselt külmaga otsustas keha, et peaks ikka soojendavat rasvakihti kasvatama ja nüüd on organism: “Hei, seda ikka polegi vaja! Ära söö jah, me võime sellest rasvakihist, mis korjatudki, lahti saada, eideke, ja ikka hästi elada!”

    • Jah, palavaga ei taha ju eriti süüa. Ma muidugi armastan siirupiga jääkohvi, aga siiski. 😀

  2. muidugi tähistame. ma võin kooki teha.

  3. Söö ja unusta dieet Spetsjaliztõ avastasid salenemis viisi mida ümisedes hakkavad rasvad põlema eriti kõhupealt. 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid