No ma EI VIITSI jälle Kunnusest kirjutada

mayweather

Mulle tundub, et olen veits nagu sunnitud analüüsima seda šedöövrit, kus meie kuulsaim poksipaarike kirjutab taas pikalt-laialt sellest, kuidas ajakirjandus võiks neile teineteise tagumiseks ja selle kõrvalt lapse kasvatamiseks rohkem privaatsust anda. Ausalt öeldes eriti ei tahaks, sest see teema on ammu juba igav ja äraleierdatud (“kui ta ei joo, on ta nii-nii tore” – peabki olema tore, muidu keegi ei kannataks välja, mina olen ka tore, kui ma parajasti ei bitchi, muidu mul poleks ühtki sõpra, mis ma sellise jutu kohta ikka ütlen). Lisaks. Äkki mees jätabki joomise maha ja äkki õpibki ka kompromisse tegema ning äkki naispool hakkabki hommikuti mediteerima ja tegeleb emotsioonikontrolliga jne. See kõik on võimalik ja tagatipuks on see ju nende endi elu, mis mul seal arutada.

AGA. Kuna mind on seal mainitud, siis oleks ebaviisakas mitte vastata. Palun vabandust, aga mul pole seda aega ja jaksu pikaks kirjaks, nii et ütlen lühidalt, et mul ükskõik, kes kellega seksib ja kes keda lööb, tänapäeval on igaühel mingi imelik fetiš, proovige lihtsalt mõnda aega nüüd mitte kõhtu lüüa. Lisaks olete te ilmselgelt tõusnud staaristaatusesse, sest mulle tuleb kohe meelde Liis Lass, kes igal võimalusel meediasse ronis, et kurta, et tal pole üldse privaatsust. Igatahes sain muuhulgas sellest põnevast kirjutisest teada, et feminismiga kaasneb egoism ja feministlikud inimesed mõtlevad ainult enda vajadustele, näiteks last planeerides. Selle loogika kohaselt võiks ju öelda, et kui naine oleks ka feminist olnud, oleks ta salaja rasedaks jäänud, sest tema ju tahtis, ja Mihhaili arusaamise järgi tundub igas olukorras enda vajaduste esikohale asetamine feminismi peamine tunnus olevat. Hea ikka, kui on alati keegi, keda tanki lükata, olgu selleks siis Allah või feministid või … või kasvõi mina.

Sul on mees, kes sulle kolm korda vastu hambaid annab (ühe korra ninaluud purustades, aga sellest pole muidugi midagi, sest mees on nii osav poksija, et igaüks peaks aru saama, et oleks ta päriselt lüüa tahtnud, oleks see pea siiani orbiidil, kui ühe kuulsa Eesti kirjaniku sõnu kasutada), teie mõlema pere anub teid, et minge ükskord ometi lahku, te otsustate hoopis koos lapse saada … ja siis ütlete, et küll see Rents on ikka halb inimene, muudkui ilgub. Sorry, not sorry, mind EI huvita, mida te oma eraelus teete. Pole kunagi huvitanudki, sest te pole väga huvitavad inimesed, teie lugu pole eriti originaalne lugu. Sõna võtan ma selle pärast, et kui teiesugused arvavad, et nad peaksid ülepäeviti meedias vägivalla ja feminismi teemal sõna võtma, osalevad nad avalikus diskussioonis. Ja noh, avaliku diskussiooni üks omadusi on see, et see on – üllatus, üllatus! – AVALIK. Nii et kõik, kes tahavad, võivad oma viis senti sisse visata. Praeguseks on mul ausalt öeldes juba kuri kahtlus, et hetkel nähakse seda rahategemismasinana või midagi (äkki on tulemas näiteks reality show “Kunnus otsib parringukaaslast” vms, isegi vaataksin), sest mul on raske uskuda, et inimesed käiksid seda teemat IKKA VEEL pidevalt kommentaarides lahkamas, kui nad ise ei tahaks seda miskipärast pildil hoida.

Tahate eraelu privaatsena hoida? A olete mõelnud äkki sellest mitte blogida ja telekas rääkimas käia? Ei v? Siis te järelikult ikka ei taha seda privaatsena hoida, nii lihtne see ongi. Mina ei hakka nimeliselt kellestki kirjutama teemal “Jüri Tartust kirjutas, et olevat Mari käest kuulnud, et Malle saab Tarmoga lapse”, aga kui keegi kirjutab oma blogis, et hoolimata jälgi Rentsi seisukohast on ta otsustanud Tarmoga lapse saada, siis selge see, et ma leian need kaks minutit, et ära mainida, et mul tegelikult on sügavalt savi, kui te ka terve jalgpallimeeskonna saate, loodan ainult, et feminism teid neid peksma ei aja. Ma olen lahke inimene ja hea südamega, kuni te mulle kirjutate, vastan ma teile.

Teiseks. Inimesed teevad vigu. Mõni annab kogemata naisele vastu hambaid, kuigi tegelikult üldse ei tahtnud, mõni mäletab valesti ja kirjutab esimese hooga seetõttu valesti blogisse (ja parandab oma eksimusest aru saades kohe ära, sest detailiviga on lihtne parandada, erinevalt murtud luudest). Ei ole ju loogiline, et esimese ees on okei jätkuvalt end alasti võtta, aga teine on “jälk”? Vaadake ikka oma südamesse ja ehk leiate halastust ka teiste eksinute vastu. (Samuti olgu siinkohal ära mainitud, et nüüdseks on seda informatsiooni meil kõigil hulga rohkem, tol hetkel tegid ju pikki postitusi ka Mihkli enda sugulased jne, mina olen aga jätkuvalt seisukohal, et see ongi õpikunäide – kui mõlemad on osanud oma vigadest õppida ning mees tõesti enam ei joo ja võõrastele daamidele oma ihuliikmest pilte ei saada ning naine enam asju ei loobi ja kedagi tuppa ei lukusta, on see erakordne ja kiiduväärt; ka mina ise olen olnud mõnes teises olukorras õpikunäide ja sellest õppinud ning end parandanud, nii et õpikunäide ei tähenda sugugi, et mingit pääsemist ei oleks, see tähendabki lihtsalt seda, et kahjuks või õnneks pole tegu väga originaalse probleemiga).

Aa, kui te ka edaspidi hakkate sõna võtma (me ju kõik teame, et see on pigem when, mitte if), siis telliksin soovilugu – minu isiklikud kogemused sõprade, tuttavate ja ekspeiksidega näitavad, et kui inimene on ikka juba aastaid joonud, võid sa joomise ühel hetkel ära võtta, aga harjumuseks saanud masendushood (mis vabalt võisid ka olla ajendiks, mis üldse jooma ajas, st eksisteerida ammu enne joomist) ja ennast kahjustav käitumine ei kao. Nii et võite kommenteerida, kuidas sellega on.

Rahu teile südamesse!

P.S. Kui mul vähegi viitsimist, energiat ja aega on, kavatsen edaspidigi sel teemal iga kord sõna võtta, kui te kuskile telesaatesse debiilsusi loopima ronite ja avalikult räägite, et feminismi pärast mehed peksavad või ei taha naisele sobival hetkel lapsi saada. Selline põhjus ja tagajärg seos, eks ole. Haritud inimesed, saate aru küll, kuidas see käib.

Eriti sportlik puhkenädal

Pikk pildipostitus. Teid on hoiatatud.  Jätka lugemist

  • Rubriigid