Eriti sportlik puhkenädal

Pikk pildipostitus. Teid on hoiatatud. 

Nothing but sugar and spice #lihasedj2tsint2nakoju

A post shared by Rents (@rrrents) on

Kuidagi väga palju on juhtunud viimase paari päevaga. Neljapäeval käisin ühe sõbraga veekeskuses. Tema tahtis rohkem niisama liguneda, mina mõtlesin, et ronimisvaba nädala puhul võiks end natuke rohkem liigutada ja ujuda vähemalt 20 basseinipikkust, ideaalis 20 korda edasi-tagasi. Ja mulle meeldib ujuda, aga no ei ole sellist võhma, ikka suure surmaga ujusin selle suurema eesmärgi täis, ühe pikkuse veel seemneks peale ja ronisin veest välja uhkustama, sest ometi 41 x 25, kilomeeter ära ujuda pole minu jaoks igapäevane asi.

Sõber muidugi andis lahkelt teada, et bassein on tegelikult 20 meetrit, mitte 25 … Mis mul üle jäi, pidin vette tagasi ronima ja viimased 180 meetrit ka sureva hülge kombel ära sahmima. Raske oli, aga hiljem oli see mõnus rammestus, mis pärast sauna ja vees passimist tuleb.

Sellest hoolimata ärkasin reede hommikul kell kuus, et joogasse minna, sest tahtsin teist seeriat ka õppida. Seekord andis tundi Jocke ja ma olin alguses täiega segaduses, sest tüüp näeb täiesti eatu välja. Ma olen teda videodes näinud, seal tundub vanem, aga seekord oli täpselt selline, et äkki 25, aga äkki hoopis heas vormis 40. Nii et tema näitel võib küll öelda, et jooga hoiab noorena, viige oma mehed vägisi joogasse.

Teine seeria ise oli väga lahe, aga minu selg on umbes sama painduv kui keskmine puust laud. Hästi natuke saab suruda, siis kardad juba, et äkki läheb pooleks. No ja kõrval oli samal ajal vähemalt 40aastane naine, kes pani seistes selja taha käed maha (läks silda lihtsalt rahulikult seisuasendist) ja seejärel tõstis need jälle üles. Ütleme nii, et eesmärk oli kenasti silma ees, motiveeris küll. 😀 Üldse on jooga selles mõttes äge, et jooga ei diskrimineeri. Minuga samal ajal on mõlemal korral olnud üks ingliskeelne vanem paarike ja kuigi mõned kohad on neil rohkem kinni kui mul, on nad mõne koha pealt ikka hulga paremad. Kõige hullem oli minu jaoks see, kui ma ise kohe asendisse ei saanud ja Jocke mu Pārśva Dhanurāsanasse minekuks vägisi külili lükkas – sellesse pildil olevasse asendisse minekuks pead nimelt esmalt olema samas asendis, aga kõht maas, ja siis end hooga külje peale keerama. Ei ole seda varianti, et viska külili maha ja seal rahulikult säti end. Igatahes ma tean nüüd, mida mu vaene koer tunneb, kui ma ta küünte lõikamiseks vägisi külili keeran.

Rat race 2017

A post shared by Rents (@rrrents) on

Igatahes megamõnus oli. Pärast seda on kohe umbes neli korda parem tööle minna. Neljapäevaõhtuse ujumise + reedehommikuse jooga ühistulemusena oli lihtsalt NII hea. Aga tööl oli põhimõtteliselt poolik päev, sest olin rat race’i võistkonnas. Ma ise ka ei tea, kuidas ma alati ükssarvikud üles leian, aga nagu näha, leian. Üritus oli äge, aga ilma arvestades kehvasti korraldatud ning olgu etteruttavalt öeldud, et eile tegin päeval kahetunnise uinaku ja kartsin, et jään haigeks selle nalja peale. Nimelt oli seal üle 60 võistkonna, kes end ükshaaval näitamas pidid käima, nii et palju passimist. Nad oleks võinud selle ilma puhul kasvõi kuuma teed pakkuda vms, sest väljas oli ca viis kraadi ja külm tuul. Natukene leevendas see, et näiteks tantsutüdrukute soojenduskava tegime megainnukalt kaasa, nii et juhuks, kui mind näitas kuskil uudistesaates kanni väristamas või midagi, olgu öeldud, et ma ei kahetse midagi. Kõik heategevuse nimel jne.

Bouldering season 😍 #dogsofinstagram #bouldering #rahumäerändrahn

A post shared by Rents (@rrrents) on

Pärast seda olin omadega nii läbi, et ei jaksanud töölt kojugi minna, passisin vähemalt tunnikese korteris tühja. Igavesti ei saanud passida, sest koerale oli vaja vastu minna. Aga olin omadega nii läbi ja sellised külmavärinad olid, et läksin päriselt pidžaama ja sokkidega magama. Laupäeva hommikul oli olemine igati normaalne, jaksasin isegi ühe sõbra Rahumäe rändrahnu katsuma viia. Atu sai ka kaasa – siis, kui teised ronivad, vingub ta natuke, kui mina käe vastu kivi panen, lülitab kohe udupasuna sisse, sest inimene teeb jälle lollusi, mida ei peaks tegema. Ta ilmselgelt peab meid mingiteks ebausaldusväärseteks ullikesteks, sest näiteks ujuda talle endale väga meeldib, aga ta arvab, et inimesed ei peaks sellise asjaga tegelema ning üritab neid alati vägisi päästa, kui võimalus antakse.

Lubia polo. Unbelievably delicious.

A post shared by Rents (@rrrents) on

Laupäeva õhtul oli sõbra juures õhtusöök, kuhu vaevu jõudsin, sest pärast lõunauinakut tundus ärkamine lihtsalt nii raske. Sõber on ka hetkel tervisliku toitumise fänn, nii et tutvustas mulle Iraani rahvuslikku kokakunsti ja keetis kokku riisiroa nimega lubia polo – näeb välja nagu tavaline hautis, aga uskuge mind, see on superhea, eriti habaneroga.

No ja täna käisin kinos uut piraadifilmi vaatamas (mis oli isegi üsna hea, süžee oli ja puha – ning Kosmoses on IMAX, ma ei tea, mis tehnoloogia seal taga on, aga senikohatutest ainus 3D, mis ei panegi mul pead valutama, nii et Tallinnas saan minagi moodsa elu võludest osa) ja sõbrannaga poes uusi papusid ostmas. Kummastki ei viitsinud pilti teha, sest no ei viitsinud. Küll aga murdusin täna hommikul ja kaalusin end (lubasin endale, et teen seda ainult kord nädalas, esmaspäeviti) ning olin väga pettunud, sest olin 400 grammi juurde võtnud, mis sellest, et tegelikult olin nädala jooksul üsna normaalselt söönud ja liigutanud (kolm joogatundi, kilomeeter ujumist, imevähe jooksmist, normaalselt jalutamist jne, kuigi kalorikulutamise koha pealt ei võistle ronimisega muidugi pea miski). Nagu tõsiselt, kui ma tahan midagi head, söön ma praegu VÄRSKEID MUSTIKAID, mis ei ole just kõige kaloririkkam snäkk. Tegelikult saan ma aru küll, et kui ma ei taha liigse kalorite piiramiseni minna, vaid söön teadlikult nii, et tervislikku toitu, aga kogu aeg kõhu täis, siis tulebki ühel hetkel piir ette ja see piir on meil ilmselt siis nüüd käes, aga pahurdama võttis ikka. Nii et ratsionaalse inimesena läksin selle peale sõbraga burksiputkasse ja tellisin endale lõunaks lägaburgeri kanaga, sest kui mu keha on otsustanud juba kord pekine olla, söögu siis ka vastavalt. Teoreetiliselt muidugi peaks üks kõrgema kalorsusega päev nädalas ka üsna kasulik olema ja aitama metabolismi aeglustumist vältida, nii et ei saa öelda, et ma liigselt kahetseksin, seda enam, et hea burks oli. #noragrets, nagu noored ütlevad. Aga olgem ausad, tol hetkel ma ei mõelnud selle peale, et lähme teeme nüüd ühe rasvase eine, et metabolismi buustida. 😀

 

Lisa kommentaar

Kommentaare veel pole.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad