Ja mina juba lootsin

9b6d5aa3314c62bc979d267a7b4d0de1

Minu kalgi ja külma pealispinna all on kalk ja külm sisemus, mille all on must auk. Aga selle musta augu sees on minulgi südame jäänused – mis hakkasid hiljuti kiiremini tuksuma, sest ma kohtusin ühe paljulubava (pange tähele, muuhulgas ka vahelduseks MINUVANUSE) meesterahvaga.

Kahjuks selgus kähku, et:

a) talle ei meeldi rõvedad naljad ja

b) ta ei arva meemidest MITTE MIDAGI.

No ma ei lähe kohtama ju ometi sellise inimesega. Nii et taas forever alone. 😀

5 kommentaari

  1. Paluks alustuseks üks rõve nali 🙂

    • Mu vanaema loeb mu blogi, te näete siin elu lõpuni ainult musta huumorit, mitte seda, mis sellest suukesest siis välja tuleb, kui ma end inimestega mugavalt hakkan tundma. 😀

  2. Nomis, selgus, et ikkagi ei ole suuteline pakkuma intelligentset ja sisukat vestlust või siis korralikku lõõgastust ?

  3. Ei usu. Nkn ei roninud kvalifikatsiooni-rada ära või ei teinud ühe käega lõuatõmbeid.

    • Kvalifikatsiooniraja ronis, muidu poleks kaalumiselgi olnud. 😀


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid