Tibijuttu

Thinking about growing it out and starting a new life as Rapunzel #braids

A post shared by Rents (@rrrents) on

Sarjast “kui sul on liiga palju vaba aega”. Teid nimelt raudselt huvitab, et puhkenädalal tegin ma patse ka. Õigemini lasin endale patse teha, jäägem täpseks. Materjalipuudust igatahes siin ei ole.

(Vabandust, keskmine pilt ongi udune, sest ma hakkasin rahmeldama, aga no veits saab ikka aru. Ja nüüd mind hakkas ennast täiega huvitama, et ei tea, kas seal vasaku kanni juures punnitavad ebaõnnestunud silikoonisüstid või on see kõik ikka selle rabelemise tulemus.)

 

Lahtiste juustega mulle endale eriti ei meeldi, natuke liiga printsess ja sihuke tunne, et näeb imelik välja. Pole muidugi harjunud ka, pea kogu aeg juuksed patsis ju. Aga äkki pole ma ise suurem asi hindaja, sest töökaaslastele tundus isegi rohkem meeldivat, kui osad lahti olid, aga saa siis meestest aru. Alumisel pildil on need enne lahti olnud juuksed siis veel üheks salapatsiks põimitud, et üldmulje nii jäme poleks kui esimesel pildil.

Igav v? Mina v? Äkki võiks minust veel hoopis üks õige patsimemm saada, kui ma natuke pingutan. Näiteks ma täiega tahaks Julia Tomošenko patsi proovida, pole lihtsalt viitsinud veel välja guugeldada, kuidas see käib. Aga ehk ühel päeval loobun ilkumisest ja irisemisest ning hakkan hoopis ilusatest asjadest blogima.

  • Kategooriad