Mitu põhjust, miks elu on hea

Kohe mitu toredat asja on järjest juhtunud või lihtsalt olemas, nii et tahaks neid teiegagi jagada. Esiteks on meri äge. Mitte sellises abstraktses mõttes, vaid selles mõttes, et pole midagi lahedamat kui see, kui sul on üheaegselt autoga sõber ja ilus ilm ning sul on võimalik kibekiiresti mere ääres väike puhkepaus teha. Päevad ei ole teadagi vennad, nii et imeline, kui on võimalik päikest kohe ära kasutada. Mind on selles mõttes muidugi lihtne rõõmustada, et Tartus meeldis mulle jälle megalt see, et jõe ääres olid need puust terrassid, kus sai istuda ja ilusat ilma nautida, nii et ütleme kokkuvõtvalt, et vesi on äge.

Teiseks. Kas mäletate, ma tegin siin nalja, et Valio võiks mulle ometi reklaami eest manti saata? Mis te arvate muidu, kes mulle just manti saatis? 😀 Saingi terve kotitäie valgujooki, mis on seda naljakam, et ma olin enne seda jõudnud juba Maximast soodukaga väikese hunniku osta, nii et mul on nüüd põhimõtteliselt terve riiul seda täis. Väga tore üllatus igatahes ja ilmselgelt ka hea turundusnipp, sest kamoon, loomulikult ma kirjutan nüüd teile, et inimestel on huumorimeelt ja tahtmist minuga piima jagada. Pikemas perspektiivis peaks ilmselt mingi valgupulbri leidma, kus sobivalt süsivesikuid ka on, aga esialgu olen väga rahul, sest 250 ml on pärast trenni just paras kogus.

Kolmandaks on megalahe, et ma elan nüüd kohas, kus mul ei lähe välja mängima minnes selle peale iga kord ilmtingimata terve päev raisku. Ma olen leidnud ka sellise toreda seltskonEilegi käisime, megamõnus oli. Seda rada ma ära ei teinud, aga insta lõikas abivalmilt lõpu maha, nii et keegi ei näe, kuidas ma õnnetult mati peal istun.

Ahjaa, täiesti juhuslikult maitsesin eile lauamänguõhtul üht maailma parimatest kookidest, mida ma söönud olen. Ma olen viimasel ajal igavese kaalujälgijana toidu teemal väga valiv, nii et igasugu kringleid ja kooke tavaliselt üldse ei võta, sest milleks mulle hunnik kaloreid, kui nauding pole nii suur, kui ma selle eest siis saada tahaksin. Vaatasin veel nime, et neile reklaami teha, aga suutsin selle kohe ära unustada ja pilti polnud meeles teha. Igatahe oli tegu sellise valge koogiga, mille peal olid mõned maasikad ja mõned roosiõied (ma enda oma viskasin enne söömist prügikasti, sest no olge nüüd). Pakun tunde järgi, et kook ise oli kohupiima, aga see oli nagu sellisel küpsisepõhjal ja kuna moosis oli nii rabarberit kui maasikat, said hapu ja magus kenasti kokku ja tulemus oli lihtsalt IMELINE. See sõber, kellele see kingiks viidi, on karmimal dieedil kui mina ja ei võtnud ühtki tükki – ning kirjutas mulle hiljem netis, et kook jäeti lahkudes tema juurde. Mina, selgrootu, nagu ma olen, kirjutasin talle, et toogu esmaspäeval tööle, ma aitan ära süüa. Ta ütles, et ma pean tugev olema, mitte õgima. Krt, kas selliseid sõpru tahan ma, kes mind mu eesmärkide poole püüdlemisel toetavad. :/ Aga kook oli nii hea, et ma tõesti kirjutangi toidust teile praegu täiesti tõsiselt.

Neljandaks. Mulle täiega meeldib see, et maailmas ongi palju abivalmis inimesi. Ma alustasin hiljuti uues kohas tööd, eks. Suht raske on, ma pole sellist tööd varem teinud. Ja ma saan aru, et eks see ole kogu ettevõttele ka kasulik, kui ma võimalikult kiiresti järje peale saan, aga mul on seal nii mitu erinevat inimest, kes viitsivad mulle igakülgselt nõu anda, lugemist soovitada jne (+ üks, kes mulle iga päev ühe ELI5 lingi saadab redditist, et ma teemasse niimoodi rohkem sisse saaksin). See on väga kena.

No on see maailm üks tore koht, eks ole.

1 kommentaar


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad