Kui viltu saab vedada (räägime nüüd vahelduseks karvadest)

1-braun-silk-epil-9-skinspa-9-961e-front

Ma ei ole siin vist veel rääkinud, aga mind ootab nädalavahetusel ees üks pulm. Pulm pole Eestis, nii et tuleb varakult valmistada. Ja mul on lihtsalt MEGAKIIRE. Nagu konkreetselt nii kiire, et polegi lihtsalt aega minna uusi kingi ostma (kuigi hädasti oleks ju ekstra pulmadeks ca 25. paari vaja) ja kosmeetikuaja sain ainult tänu taeva abile, et veel viimasel hetkel kasvõi normaalsed kulmud pähe saaks ja ripsmed tiba tumedamaks.

No ja hakkasin mina eile siis jalgu epileerima. Ma nimelt pean seda alati paar päeva varem tegema, sest järgmisel päeval on nahaärritus, ülejärgmisel on juba normaalne. Hakkasin mina siis jalgu epileerima ja mis te arvate, kas otsustas mind juba üle kahe aasta truult teeninud epilaator, et just nüüd on see hetk, mil ta peaks töötamise lõpetama, või jaa?

Nagu täitsa lõpp, istun mina seal peldikus ja kujutan ette, kuidas tuleb pulmakülaline Ida-Euroopast, üks jalg karvane, teine sile. Okei, rahu, ainult rahu, mida poisid tööl ütlevad, kui ma jälle kurdan, et midagi ei tööta? Kas juhe on seinas? Jah, on, tööle läheb, lihtsalt väga koledat häält teeb, kui sisse lülitada. Kas sa oled proovinud seda sisse ja välja lülitada? Jah, proovisin, ikka teeb SEDA häält. Kas sa oled proovinud seda korraks lahti võtta ja tagasi kokku panna? (Ma pean tunnistama, et seda ei küsi poisid töö juures mitte kunagi, selle aja peale võetakse asi alati minu käest ära, näiteks tuli Kostja ise ükspäev mu juhtmevaba arvutihiirt laadima panema, kui ma kurtsin, et see ei tööta.) Tõsi, selle peale meenus mullegi, et epilaatoripäid saab eemaldada ja lisada ning epilaator töötab hammasrattaülekandega. Nii et võtsin lahti, puhastasin pisut ja panin kokku tagasi – ning vaata imet, masin hakkas normaalselt tööle ja töötas veel 10 minutit kenasti, enne kui uuesti katki läks. Aga selle aja peale olid mul mõlemad jalad rahuldavale siledusastmele jõudnud, nii et sain kergendatult ohata ja masina sahtlisse ära panna (no äkki keegi oskab ära parandada).

Vähemalt ei pea väljamaale rahvale naerualuseks minema. Või noh, vähemalt mitte seoses sellega.

Aga nüüd on muidugi uut epilaatorit vaja. Ma olen selles mõttes suht nerd, et mulle täiega meeldivad kellad ja viled + ma vihkan täiega sissekasvanud karvu, aga suvel palavaga, kui nahk rohkem higistab, pean nendega pidevalt maadlema, koorin või ei koori. Nii et mõtlen nüüd, kas olen valmis Brauni uue seeria Silk Epili spaaversiooni eest raha välja käima, sest esiteks on see võimas ja ilus ning teiseks meelitavad mind täiega need kehakoorimisotsikud. Kui neist tõesti sissekasvanud karvade vastu kasu oleks, oleks täiega äss. Ainult asjaolu, et seda ei saa juhtmega üldse kasutada, tundub natuke hirmutav, sest 7. seeria puhul kurdeti päris palju, et aku kasutusiga oli ainult alguses 40 minutit ja hakkas kõigest mõne kuuga märgatavalt lühenema.

Ja see on nüüd maailma kõige hullem Esimese Maailma probleem, aga mind veidi häirib see, et tundub, et valged on odavamad ja värvilised kallimad, nii et ma nüüd siiralt mõtlen, kas tahan ühe värvilise triibu eest rohkem maksta – või et telliks näiteks Amazonist ja ootaks tiba kauem, aga saaks sama raha eest värvilise. 😀 Raske on ikka tainapea olla, tõesti.

Kellelgi muidu kogemust on selle koha pealt, kas need koorimisotsikud tõesti toimivad ka? Sest ma olen sissekasvanud karvadega võitlemiseks suht miljonit asja proovinud, siiani tundub küll, et mõjuvad palvetamine ja pidevalt kaks korda nädalas naha koorimine – ja needki ei aita kõiki vältida, sest mul on paks koopainimese nahk. Masinat ennast võib muidugi ka kommenteerida (kuidas aku pärast aastat aega peab jne) või midagi muud soovitada, ma vaatan, et Philipsil näiteks on soodukas.

Ahjaa, kui teil on mingi salanipp, kuidas igaveseks sissekasvanud karvadest lahti saada, siis käige see ka muidugi julgelt letti.

 

Suudlen

Teie hetkel õnneks siiski karvutu blogija

32 kommentaari

  1. Soovitaks siis pigem fotoepilaatorit.

    • Nagu koju osta fotoepilaatorit? Ma olen nende sessioonide peale mõelnud, aga kui sa oled karvane nagu ahv (st nagu mina, tumedad ja palju), siis läheks selle peale megalt raha ja hunnik sessioone (nojah, need kaks on seotud omavahel) – terve selle sessioonidevahelise aja raseerida ju ei tohi, nii et vahepeal käid imelikult triibulisena ringi jne. Ja lõpuks pole see asi ikka igavene, vaid mõne aasta pärast algab jama jälle otsast peale. Nii et olen üsna negatiivselt meelestatud.

      • Ma käisin 2 korda hingehinna eest seal fotoepilatsioonis, öeldi, et kui valge nahk ja tume karv, siis aitab kõige paremini. No mul on, aga tulemust mitte mingit, kohe päris mitte mingit. See oli küll mõned aastad tagasi, äkki tehnika areneb, aga ei julge tõesti soovitada.
        Karvade sissekasvamise vastu ei aita ka mu meelest mitte miski. Selline optimistlik kommentaar siis sai…

      • Koju jah, see oleks ühekordne investeering. Ja miks ei tohi raseerida. Vabalt tohib. Usu, see on VÄGA tõhus abivahend (räägib ka tumedate ja tihedate karvade omanik), lisaks võid ära unustada igasugused sissekasvanud karvad. Kunagi kasutasin ka tavalist epilaatorit ja lisaks hullule valule olid mul sääred väga täpilised ja koledad, nii et sellest jamast ma loobusin. Olen fotoepilaatorit kasutanud tänaseks umbes poolteist aastat, aegajalt on vaja ikka üle käia erinevad piirkonnad, aga no igapäevaselt küll enam karvaeemalduse peale vaja mõelda pole. Minu jaoks kahe kõige olulisema piirkonna – sääred ja käsivarred – pärast muretsemine on minevik, jess :). Ainuke miinus minu jaoks on see, et see tegevus võtab oma aja, aga noh, see on rohkem minu probleem, et laisk olen vahel.

        • Millise fotoepilaatori omanik oled?

        • Ma olen ka kunagi mõned korrad protseduuris käinud ja ausalt öeldes oli valus. Kaenlaaluseid lasin teha. Kas see massin ei tee valu? Ja mis ta massap? Et 500 eur pole, on muidugi positiivne.

          Mul endal Brauni epilaator, aga mitte 9. seeria, vanem ja lihtsam, juhtmega. Kasutan seda ilma eriotsikuta, ainult nii saab kõige kiirema ja puhtama tulemuse. Mingi kraapekidadega eriotsik is just slowing me down.

        • Mhmh, ma olen ka nii karm, et kõik vajalikud piirkonnad saavad tavalisega tehtud.

        • Minu oma oli ca 230 euri, mis on ka küllalt kallis, aga ilmselt jagub seda veel mitmeks aastaks (sel on fikseeritud valgusimpulsside arv, peale selle täitumist ei saa edasi kasutada või lampe vahetada) ning salongis käia on oluliselt kulukam ettevõtmine. Valu osas ütleks nii, et no ei ole valus. Alguses on vb kergelt ebamugav, aga sellega harjub kohe. Minu jaoks on epilaator valus. Aga eks igale oma meetod 🙂

      • Soovitan ka fotoepileerimist. Mul väga tugevad-tumedad karvad ja raseerimine absoluutselt ei sobi, sest õhtuks juba karvad tagasi, lisanduvad sissekasvanud karvad ja punased punnid (ehk siis isegi pärast raseerimist ei tahtnud paljaste jalgadega käia). Tavaline epileerimine liiga valus ja vahatades oled 2 nädalat karvavaba, 2-3 nädalat karvane.

        Käisin salongis fotoepilatsiooni tegemas ja kuna mul hele nahk-tume karv, nägin juba väga head tulemust pärast esimest korda. Sessioonide vahepeal (6 nädala jooksul) võib raseerida, ehk siis karvane olema ei pea 🙂

  2. ainus asi, mis karavade sissekasvamise vastu aitab, on raseerimine. läbi erinevate aastetepikkuse kogemuse olen selleni jõudnud. ja ega vahel isegi selle peale mõni karv otsustab, et talle aitab, et teda kogu aeg pügatakse ja muudab kasvusuunda. no siis aitavad pinsetid.

    • ee, kõigil ei aita ka see (ütlen oma kogemusest). mul on ausalt öeldes epilaatoriga paremad kogemused, sest sisse kasvavad nii sellega kui ka raseerides ühepalju, aga raseerimisest jätkub vähemaks ja mida tihemini jännata, seda rohkem tuleb ka igasuguseid jamasid, ärritust, sissekasvamist, you name it.

      • nojah, minu jaoks on see just selle feminismi koht, et miks pagan tuleb sellist jama taluda, kui see ilmselgelt ei sobi pooltele naistele. aga näe, ei taha karvajalg ka keegi olla..

        • mina olen suurem osa ajast karvajalg, reeglina väljun sellest olekust ainult esinemiste tarbeks ja siis on karvutus nagu osa kostüümist või lavameigist ja ma ei tunne, et ma oleks end peavoolule pugemisega reetnud.

          ning nõus, et see on üks feminismikoht, et miks kurat defineeritakse “naiseliku välimuse” miski, mida tglt pea ühelgi naisel lihtsalt niisama ei ole; või “korraliku välimusena” midagi, mis nõuab regulaarset enesevigastamist.

          kuigi ma pean “korraliku välimuse” koha pealt kohe selle möönduse tegema, et tsiviliseeritus nõuab sageli ebatervislikke asju (olgu või peeru kinnihoidmine või korsetikandmine (ja mitte ainult naistel)), ju see on paratamatus.

          või on tegemist händikäptunnusega (mis peabki tülikas olema, muidu pole tast tunnusena tolku). aga sel juhul võib seda endale teadvustada ja kui oma evol. fitnessi demonstreerimise isu tuleb, valida selline händikäptunnus, mis tundub endale kõige ägedam.

  3. Vastuseks Muumile: mul on selline https://www.philips.co.uk/c-p/SC1995_00/lumea-ipl-hair-regrowth-prevention. Kuna esiti olin ka suht skeptiline, siis ei pidanud mõistlikuks umbes 500€ maksta mingi vingema pilli eest, aga ega selle 500 euri enamat kui juhtmevabaduse ja erinevate otsikute ei saagi.

  4. Ma muus osas ei oska kaasa rääkida, sest mu epilaator on pärit aastast 1240 ja senimaani veel töötab, küll aga ei soovita osta ainult aku pealt töötavat asja, sest mul on ka üks Phillipsi pardli moodi vidin, naistele mõeldud. Väga mugav ja tore oli alguses, jalad sai kiiresti siledaks ilma ennast žiletiga veristamata (mul lihtsalt on selline osav käsi), kuid vaid mõne kuuga hakkas aku koolema. Alguses sain ühe laadimisega mõlemad jalad, siis ühe, siis veerand ja nüüd on vaid sisselülitamise rõõm. Edaspidi vaatan ainult selliseid, mida saab nii juhtmega kui aku pealt kasutada.

  5. a nii huvi pärast: kas see pulm on kuskil soojal maal, et on vaja paljasääri olla? need tantsijad, kellel on vaja tihemini sääri välgutada ja jätta mulje siledatest säärtest, kiidavad taevani mingeid spetsiaalseid võrkjaid sukki, mis pidavat karvakasvu ära varjama. ma ei olegi täpselt aru saanud, kas need käivad tavaliste sukkade alla või niisama ainsa kihina, kui tahad, ma võin järele küsida.

    • Prantsusmaale lubab nädalavahetuseks ikka päris sooja ilma. Ja no nüüd on jalad siledad. 😀

  6. Karvade sissekasvamise vastu on Folisan – lahja salitsüülhappe lahus. Väga efektiivne

  7. Ainult aku pealt töötavat asja kindlasti ei soovita – mul on mingi 5 aastat vana Philipsi kellade ja viledega toode, mis töötab juhtmega nagu miška, aga aku on täiesti kutu.

  8. Muidugi on mure suur, aga midagi asjalikku ei oska ütelda. Meenub lihtsalt see, et olin juba täiskasvanud mees kui sain teada, et naiste jalad polegi karvatud. See oli paras šokk. Need karvad ja iseenda infatiilsus.

    • Huvitav, ma eeldan, et ma olen Hundi Ulust mõnevõrra noorem, aga ma mäletan aega, mil vähemalt siin, lõunaosariikides, ei olnud jalgade raseerimine veel kohustuslik. Karvased jalad naiste küjes oli täiesti tavaline vaatepilt.

      • just, ma kuulsin, et selline asi on üldse olemas, alles millalgi kahekümnendate eluaastete keskel, ja isegi oma autsaiderluses oleks ma vast midagi varem kuulnud, kui see oleks massiline olnud.

  9. Mul on veelgi säästlikum meetod. Ise vahatan. Ühekordne väljaminek on vahapadruni soojendaja nt see https://tradehouse.ee/et/?i=36695
    Ja juurde siis vaha, aegajalt vaja uus osta https://tradehouse.ee/et/?t=4964
    Vahel ikka muidugi kasvab sisse ka.. ja kuskil sääremarja tagaosas jääb ikka mõni üllatuskarv oma elu elama

    • Ma kohe küsiks võrdlemisi rumala küsimuse, aga kuidas selle vaha naha pealt maha saab? Mingi paber tuleb peale kleepida või saabki vaha koos karvadega ära tõmmata? Ma ise olen nüüd proovinud neid vaharibasid, aga too vahapadruni variant tundub isegi parem.

  10. Weeeit kas feministid mitte karvajalgsed ei pidand olema?

    • Õige feminist lubab meestel kah karvutustuda.

    • Feministid on sellised, nagu tahavad. Nagu sa tead. Dõunt troll 😀

      • Meeste seas on levinud arvamus, et feministid on sellised, nagu mehed ei taha, et nad oleks.

        • See teooria ei selgita küll, millised peaks olema mees-feministid.

        • see eeldab ka meeste seas levinud arvamust, et mehed tahavad kõik mingit ühte asja, eks?

        • (ja meesfeministid on need imelikud, kes arvavad, et mehed ei tahagi kõik sama asja.)

        • Meesõiguslased on äkki matsod 🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Kategooriad