Mina ja suurfirmad (epilaatoriarvustus ka)

Mäletate, mul oli vaja uut epilaatorit. Mõtlesin, et olen taibukas, tellin selle Prantsusmaa Amazonist (odavam!), saan Prime’i testida, reedel juba selle kätte ja kõik ideaalne. Just sellise tellisin, nagu pildil, sest raseerijat mul vaja ei ole, saan igal pool epilaatoriga hakkama – ja põhimõtteliselt sama raha eest, mille eest Eestis pakutakse ainult epilaatorit, sain siin spa täispaketi, st epilaator + koorimisotsikud + eraldi näopesumasin (nagu kellel kuradil on üldse vaja eraldi näopesumasinat???).

Noh, etteruttavalt võin lühikokkuvõtte korras öelda, et põhimõtteliselt on TELE2 süüdi selles, et ma karvane olen. Olin, nüüd on juba probleem lahendatud.

Pikem versioon. Kuna aprillis Lätis käies avastasin, et võrku pole, alustasin TELE2 helistamisest, et veenduda, et kuller mu ikka kätte saab. Sealt kinnitati, et asjad on muutunud, sest alates 1. juunist on igas paketis automaatselt roaming, nii et polevat vaja muretseda. Noh, tulin mina Prantsusmaale ja avastasin, et mida pole, on roaming ehk maakeeli rändlusteenus. ÜLLATUS! Selle aja peale, kui õnnestus kuskilt ID-kaardi lugeja leida, oli kell kuus ja kuller oli juba üritanud mulle pakki kohale toimetanud, ebaõnnestunud (sest ta ei saanud mulle helistada ja siin majas pole korterinumbreid, jep, siin POLE KORTERINUMBREID). Ja mis ma sisselogides teada sain? TELE2 oli omal algatusel arvanud, et oleks paslik mul sisse lülitada tasuta lisateenus “roamingu piirang”. Lülitasin selle siis välja. Selle peale tekkis teenuse kõrvale kiri “deaktiveerin” (jah, MINA tean, et korrektne on des-, aga TELE2 ilmselgelt mitte). Kuna telefonist oli kõik kenasti sisse lülitatud, aga jätkuvalt olid lubatud ainult hädaabikõned (ja see deaktiveerimiskiri ära ei kadunud), eeldan, et ju siis on tegu ääretult keeruka protsessiga, sest helistamisvõimalus tekkis mul alles laupäevahommikul, st ca 12 tundi hiljem. Kuigi olgem ausad, ma öösel ei proovinud ka.

Noh, igatahes. Pidin mina siis reedel (st enne helistamisvõimalust) asju edasi ajama Prantsuse kullerfirmaga Colis Privé. Esiteks polnud võimalik neile meili saata. Teiseks ei arvesta nende süsteem erinevalt Amazonist inimestega, kellel pole Prantsuse telefoninumbrit. Kolmandaks ei arvanud nemad enam midagi sellest Amazon Prime’i ühepäevasest kohaletoimetamisest, vaid pakkusid järgmiseks kohaletoimetamisajaks kolmapäeva (suhtlesime reede õhtul, st kolmapäev on päris mitu tööpäeva hiljem).

Ma olen kannatlik inimene, nii et kirjutasin neile, et fain, mu vend on kolmapäeval veel siin, helistage siis talle, aga peate inglise keeles suhtlema. Mitte et see mulle eriti meeldinud oleks, sest mu vend oli ka ju seal puhkusel, ma ei saa sundida teda kodus istuma ja minu pakki ootama, mis tal sellest, kas ma olen karvane või mitte. Seda enam, et talle ei meeldi, kui tal seljas elatakse. Õnneks nad talle ka ei helistanud, olid paki lihtsalt kuidagi postkasti toppinud, asi seegi. Kuidagi leiti isegi postkasti võti üles, nii et täna jõudis pakk mu kalli vennaraasuga ikka Eestisse ja piiril ta sinna peidetud narkootikumidega vahele ei jäänud. Lõpp hea, kõik hea. Kuigi natuke kahju muidugi, et ma tükk aega talle selgitasin, KUI oluline on, et pakk oleks hoolikalt kohvris pehmete asjade vahel, ja siis ise esimese asjana epilaatori tugitoolilt maha pillasin. Aga iga asjaga ka ei saa vedada. Siiani veel töötab.

Nii et nüüd on arvustuse koht. Võtsin end kokku ja testisin teie nimel ka näiteks seda näopesuotsikut, mida ma iial kasutada ei plaaninud. Ja täitsa lõpp, ma saan aru, miks beibed sellist elu elavad, see on ju mõnus! Mulle meeldib see, et see on eraldi masin, sest nii ei pea kogu aeg otsikuid vahetama ja on suurem tõenäosus, et ma seda päriselt tulevikus ka kasutan. Ennast tundes ilmselt ei kasuta. Aga neile, kellele sellised asjad istuvad, kindlasti meeldiks. Ahjaa, see töötab patareidega, mis olid pakis kaasas.

Koorimisotsikuid on minu pakis kaks (mõnes variandis üks), sinine on tugevam ja lilla pehmem. Kirjas on, et sinine on “dekolteele, jalgadele jne” ning lilla “õrnematele kehaosadele”. Kuna näo jaoks on ju eraldi harjake, siis võite ise arvata, mis osadele see lilla olla võiks. Mina igatahes õrnema testimiseni ei jõudnud, sest tavaliselt hõõrun ma end kaks korda nädalas kareda nuustikuga ning see sinine tundus selle kõrval nii pehme ja mõnus, et ma küll ei saanud aru, miks selle kõrvale veel mingit õrnemat varianti vaja peaks olema. Mis mulle aga ei meeldi, on see, et epilaator ja “eksfoliaator” käivad sama jupi otsa, mis tähendab, et neid tuleb hakata kogu aeg edasi-tagasi klõpsima ja tavaliselt tähendab see omakorda seda, et juba kolme kuu pärast kipuvad jupid otsast kukkuma. Kuigi samas tuleb ju puhastamiseks nagunii iga kord otsik küljest võtta, nii et väga suurt erinevust pole.

Mis mulle veel ei meeldi on see, et kuna seadet võib kasutada ka vees, aga see peab olema idioodikindel, saab seda kasutada ainult siis, kui see parajasti juhtmega ühendatud ei ole, et mõni loll end vannis ära ei tapaks. Mis on praegu väga mugav muidugi, aga alguses lubatakse, et ühe laadimisega peab aku vastu 40 minutit. Kui kuue kuu pärast peab 5 ja aasta pärast ei lähe enam üldse tööle, ei ole ma sugugi rõõmus. Aga see on kõik muretsemine järgmise aasta lume pärast, mida üldse tullagi ei pruugi, nii et ma hetkel veel nii kaugele ei mõtle. Täna pidas aku laadimata kindlasti üle 40 minuti (koorimine + epileerimine), nii et täna on OK.

Epileerimine ise oli mu eelmise epilaatoriga (Philipsi SatinPerfect, ka omal ajal suht tehnika tase, tookord ütlesin ma lihtsalt kindlalt, et AINULT juhtmega, sest ma ei kavatse tglt seda vees kasutada) võrreldes natuke valutum. Kaenla alt oli tunne, nagu keegi õrnalt näpistaks. Eelmise epilaatoriga oli rohkem tunda, et ikka tõmbab ja mootor käib. Siin nagu masin ei töötakski – aga nahk sai sellest hoolimata siledaks, nii et ju siis ikka töötab küll. 😀 Testisin kohe sama hooga jalgade peal ka ära, seal mingit valuerinevust ei täheldanud, kergelt ebamugav, nagu ikka. Töö kiire ja korralik, kuigi ehk aitas see kaasa, et olin enne juba nahka koorinud. Igatahes tundus, et kulus vähem tõmbeid kui eelmisega. Tavaliselt on mul kõige rohkem häda põlvede juurest karvade kätte saamisega. Siin see masin imelahendust ei toonud, pidi ikka nühkima.

Ahjaa, epilaatorikasutajad teavad, et alati on kaasas ka liikuvate mügarikega nö massaažiotsik, mis peaks karvad üles tõstma ja epileerimist hõlbustama, nagu siin pildil. Eelmisel epilaatoril oli see minu meelest täiesti kasutu, siin see mulle jalgadel just täiega meeldib, aga see nn universaalotsik ei tundunud nii hea kui võiks. Polnud valus, aga polnud ka 100% mugav, jalgu oli igatahes selle kõristiga meeldivam teha – aga asi võib ka olla selles, et pean veel aru saama, kuidas ja mis nurga all seda tavalist kõige keerulisemates kohtades hoida. Samas kaenla all (kuhu selle suure liikuva rullotsikuga ju ei lähe) ajas asja igati mugavalt ära.

Varasemate epilaatoritega on mul alati olnud nii, et kui õhtul ajan, on hommikul nahaärritus, nii et kui tahan laupäeval randa minna, pean kindlasti neljapäeval või isegi kolmapäeval ajama. Käisin öösel vetsus, nahk oli täpiline ja mõtlesin, et nojah, imet ei tee ükski asi – aga hommikuks olid jalad kenasti siledad. Nii et minu jaoks on see masin ainuüksi selle pärast SUUUUR samm edasi.

Reklaamis lubati, et eemaldab  ka karvad pikkusega 0.5 mm – ja sai tõesti väga lühikestest lahti, nii et selles mõttes super. Minu meelest sai eelmine ka, ei oska praegu öelda, kas see võtab tõesti VEEL lühemaid. Mõned lühikesed olid hommikul igatahes veel alles, mis õhtul kahe silma vahele jäid, pidin korra üle tõmbama.

Lubati ka, et nahk püsib sile kuni kuus nädalat, aga seda usun ma küll siis, kui oma silmaga näen. Pakun, et kord kahe nädala tagant tuleb ikka niita, et normaalne oleks.

Kogu selle kraami saab panna sellisesse kotti, mis on minu meelest normaalsem kott kui see, mis tavaliselt sihukeste asjadega kaasa antakse:

Kokkuvõtteks. Masin on hea, näopesuhari on mõnus, aga mitte mingit pidi hädavajalik. Kahe nädala pärast oskan vast öelda, kas koorimisotsikust oli kasu (st kas on vähem sissekasvanud karvu), aga kui seda ihaldate ja Eestist seda sisaldava komplekti ostate, on ilmselt odavam võtta ühe koorimisotsikuga variant ja te pole mitte millestki ilma jäänud, sest no kahe eraldi otsiku jaoks küll vajadust pole. Vannun, et mõlemad on piisavalt pehmed. Ja kui just masinat valite, siis internetist lugesin, et kõigis nr 9-ga algavates komplektides on masin sama, ainult kaasasolev mant erineb. Sama tegelikult ka 7 puhul – täpselt sama masin, aga 9 on laiema peaga (katab korraga rohem pinda) ja tunduvalt kallim, sest uus ja moodne. Masin on olemuslikult sama, nii et kui tahate kokku hoida, on 7 arukam variant. Minu isiklikud valikud on ometi muuhulgas tingitud ka sellest, et 9 tundus ilusam, teie võite ratsionaalsemaid otsuseid langetada. No ja seda, mis aku ja ühenduskohad teevad, näitab aeg. Loodame, et kestavad igavesti.

2 kommentaari

  1. hm, ma loodan, et sa oma tehnilistes tõlgetes asju ei desaktiveeri…:)

    des+aktiv`eerima sõj saastunud esemetelt, maapinnalt,
    veest radioaktiivseid aineid eemaldama;
    keem molekuli v aatomit suurema energiaga olekust normaalsesse olekusse viima

    • Sellest on palju juttu olnud, et eesti keeles peab de-liite ja täishäälikuga algava sõna vahele konsonant käima, mistõttu ka näiteks desodorant on korrektsem kui nüüdseks omaseks saanud anglitsism deodorant. Keeles ja Kirjanduses oli vist artikkelgi, Notsu kindlasti tuleb varsti ja lingib midagi, ma ise telefonist ei viitsi guugeldada.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

  • Rubriigid