Üks õnnelik paar sai eelmisel laupäeval laulatatud

The view of Mont Blanc from my bedroom window 😍 #montblanc

A post shared by Rents (@rrrents) on

ja minagi olin kutsutud. Pidu toimus Prantsusmaal, Genfist kiviga visata. Annemasse on nii ilus koht ja ilmaga oli nii vedanud, et et see oli vist kõige rohkem puhkuse moodi asi, mis mul sel suvel oli. Muuhulgas avastasime, et meie rõdult paistab Mont Blanc – mis on luksus, sest seda juhtub ainult väga selge ilmaga. No vaadake seda vaadet, ma oleks võinud terve nädalavahetuse seal rõdul istuda. Aga ei istunud, sest väljas oli 32 kraadi sooja, nii et sellist asja ei saanud ometi raisku lasta. Ütleme nii, et ega toas olla selle ilmaga ei tahtnud, ma isegi magasin rõdul, sest sääski seal ei olnud ja külmaks ei läinudki. Minu armas väikevend jäädvustas abivalmilt ka selle pildi, et ma saaksin teile näidata, kuidas tõeline daam on alati elegantne:

Sleep all the time, party never

Pulmad ise on eraldi teema. Külalistel on muidugi alati tore, aga ma tavaliselt ikka mõtlen, kui palju stressi sellega abiellujatele kaasneb. Seda enam, et pea alati tahetakse ju asju, mille peale minusugune iial ei viitsiks aega raisata, nii et mul on neist pisut kahju, kui nad viimasel hetkel veel tõmblevad, et õiget värvi lauakaunistused õigele lauale saaks. Seekord eriti ei olnud, sest igal vabal hetkel jõllitas pruutpaar teineteist nii armunud pilguga, et ilmselgelt oli see nende jaoks õige otsus ja vajalik samm. 😀 Lisaks oli pulm tõesti ilus, naised nutsid jne (südametu, nagu ma olen, tahtsin esimese hooga küsima minna, et issake, kas kellegagi juhtus midagi, enne kui aru sain, et romantika). Pruut oli vähemalt eestlase maitse jaoks väga kaunis – kiriklik laulatus ja valge kleit, loor jne, aga kulla ja karraga polnud üle pakutud, lõige oli küllalt lihtne jne. Paneks kohe mõlemast kleidist pildi (tavaline registreerimine oli teise kleidiga), aga pisut taktitundetu oleks teiste inimeste erilist päeva kogu maailmaga jagada, nii et peate lihtsalt mu sõnu uskuma. Jagan selle asemel hoopis enda pilti, oli seekord tuju tagasihoidlikuma stiili järele, nii et läksin madalate kingadega ja ilma erilise blingita:

Laulatus toimus katoliku kirikus, mis juba omaette oli minusuguse ateisti jaoks väga huvitav kogemus. Mul oli selles mõttes ilmselt lihtsam, et sain vähemalt aru, millest jutt käib – õnneks räägiti prantsuse keeles, ma ei tea katoliiklastest midagi, nii et kartsin, et äkki lastakse tänapäevalgi pool tseremooniat ladina keeles. Guugeldasime praegu huvi pärast, internet ütleb, et lõplikult mindi riigikeelele üle 1963. aastal ja selleni jõudmiseks läks NELI SAJANDIT. Noh, aega võttis, aga asja sai, nüüd saab tavainimenegi aru, mida räägitakse. Allolevale pildile jäänud seksikas noormees mängis kitarri ja laulis ise. Mina küll muudkui õhkasin teda vaadates.

Lisaks tahaks öelda, et meil on ikka suht tublid lapsed. Selles mõttes, et minu suguvõsas on küll suhteliselt vaba kasvatus, kuni kedagi ei lööda vms, aga pisikesed prantslased jooksid kirikus laulatuse ajal kilgates ringi ja tegid nalja, meie omad olid ikka täielikud inglikesed. Olgem ausad, nagu allolevalt pildilt näha, andsid nende vanemad veel omalt poolt täiendava panuse, et lapsed kõik kaks tundi kenasti ühe koha peal püsiks (issi nimelt hoiab igaks petteks patsist kinni), aga nad isegi ei üritanud tegelikult vanemate reast kaugemale kimada:

Kuna prantslased on prantslased, ei läinud tähistamine muidugi päris etteantud ajakava kohaselt, nii et vahepeal pidime ise endale tegevust otsima. Nagu näete, siis vahepeal võttis suisa nukraks, nimelt sai siider just otsa. 😦

Aga restoran, kus põhipidu oli, asus rannas, nii et raske see ajaveetmine ei olnud, sain mina ka sel suvel esimest korda vees ära käia. 😀 Pilt on tehtud hetkel, mil ma veel sale olin, sest põhimõtteliselt veetsin ma terve nädalavahetuse õgides. Õnneks palavaga eelkõige isutasid virsikud, aga igasugu saiatooteid sai ka söödud täie raha eest, nii et sel nädalal sööme me eelkõige tomatit ja kaalu peale enne järgmist esmaspäeva ei lähe. Pole mõtet iseennast liigselt traumeerida.

Summer evenings

A post shared by Rents (@rrrents) on

Ma väga ei muretse ka, puhkus ei ole puhkus, kui vahepeal rihma lõdvaks ei saa lasta. Trenni ma muidugi tegin. Harjutasin näiteks kätelseisu. Püsti juba vaikselt püsib, nüüd on vaja hakata vormiga tegelema, et selg oleks sirgem, jalad korralikult koos ja varbad taeva poole (selle peale peaks seal juba automaatselt kauem püsima ka). Kusjuures mina ise uskusin siiralt, et ma teen kätelseisu nii, et kõrvad on käte vahel (ja pea seega all), aga võta näpust, pole üldse nii:

Nii et pole ime, et selg tiba nõgusaks ära läheb, kui pea üleval on. Ilmselt on tegu mingi automaatse enesealalhoiuinstinktiga, keha kardab, et kukume selili, kui pea püsti pole. Illusioon, et nii on rohkem kontrolli olukorra üle vms. Parimate katsete ajal suudan end juba viis sekundikest edasi-tagasi kõigutada, enne kui alla tulen, aga päris iga katse muidugi nii hea veel pole, tihti läheb veel ka nii:

Ronimas käisin ka (nagu halloo, kes siis ilma ronimissussideta pulma läheks), kuigi seal keskuses oli boulderhall üsna kesine (ja nukid libedad ja kulunud), ilmselgelt pandi rohkem suurel seinal ronimisele rõhku, see oli väga äge. Natuke niru tunne on ikkagi sellise ilmaga minna Mont Blancist kiviviske kaugusele ja siis sees ronida, aga no üksinda seal kaljusid avastama ei lähe, mägironimisest rääkimata, mis mind jätkuvalt ei tõmba.

Põhiliselt veetsime aega hängides ja chillides. Avastasime veidi ümberkaudseid paiku, nautisime loodust ja päikest ning olesklesime niisama. Väga mõnus oli, kõik peaksid rohkem olesklema ja maailm oleks toredam koht. Ja need mäed … Need mäed on täiesti hingematvad, ma ei taha ilmtingimata nende OTSA ronida, aga selleks, et neid natuke käppida ja sealkandis matkata, peaks tagasi minema küll.

Aga selline postitus oleks vist paslik lõpetada midagi ilusaga. Ma soovin ka seda kanalit pidi, et noorpaaril õnne ja armastust ikka igaveseks jätkuks ning elu neid alati ainult teineteisele lähedasemaks tooks. Kibe!