On, kellele alt üles vaadata

Täitsa pekkis, vaadake seda, jõud ja tasakaal! 😍

Omg, goals. These moves … Literally in love with @yellowkimber 😍

A post shared by Rents (@rrrents) on

Advertisements

Kui tihti Rents end peseb

fb73f6d17a9281ea3432d120a388b9ae

Ärkasin mina täna hommikul ja avastasin, et öösel kell 2 oli mulle kirjutatud ja palutud väga olulisel teemal sõna sekka öelda. Nimelt arutati Daki juures, et ei tea, kui tihti Rents ka juukseid pesta võiks. Okei, tegelikult oli postitus spordispetsiifiline.

Lühike vastus on, et Rents peseb tavaliselt juukseid ainult 2 korda nädalas. Paksud juuksed vist selles mõttes pigem kergendavad asja, et need ei lähe ühe päevaga rasvaseks, sest peanahk on ju ikka üks, ju ta hajub ära sinna kuskile. AGA. Ma ei käi tegelikult jooksmas. Kui ma 10-15 km jooksen, tahan ma ka kohe pärast seda juukseid pesta, sest rõve läbihigistatud tunne on. Ronimine on teistsugune pingutus (intervallidega, mitte pidev) ja ei aja niimoodi higistama. Nii et kui ma jooksen, siis pesen tihedamini juukseid ka. Aga minu eesmärk ei ole kunagi olnud üle 1-2 korra nädalas joosta, sest eelkõige käin ma siiski ronimas, jooksmine ja jooga on nende päevade jaoks, mil sõrmedele-õlgadele puhkust tuleb anda, aga pärast pikka istumist end ikka natuke liigutada tahaks.

Jooksmisega on veel see põlveteema ka. Mul on endal kuri kahtlus, et asi võib olla selles, et ma jooksen mingite 10 aastat vanade katkikulunud käimadega – sõna otseses mõttes hakkab ühest nurgast varvas paistma varsti. Nii et ÄKKi oleks nii, et kui ma endale korralikud jooksutossud ostaksin, siis ei valutaks miski. Aga samas ei taha võtta seda riski, et ostan sajaeurosed tossud, testin ühe korra ja avastan, et krt, ikka valutab. Igapäevajooksjast sõber pakkus, et ma pean aeglaselt ja rahulikult tagasi selle juurde tulema, st alustama algusest 15 minutise ringiga jne, aga see tundub mulle lausa vastik. Selleks, et jooksmine mõnus oleks, pean ma seda VÄHEMALT ca 30 minutit tegema, siis tuleb see nö teine hingamine ja päriselt on hea olla. Rääkimata sellest, et 15 minutit ei ole minu jaoks mingi trenn. Ja sellest, et temal endal oli alles pahkluuvigastus, huiatki ta alustas uuesti 15 minuti pealt, ikka tegi 45 ja hiljem vigises. Aga no eks ma ilmselt ikka proovin, sest koer on mul nii vana, et ta ainult 2-3 ringi ümber tiigi viitsibki teha, saaks temaga kenasti 15 minutit täis ja siis jälle koju tagasi. Ja kui niimoodi tõesti vähehaaval põlvevaluta midagi suurendada annab, siis ehk ikka ühel hetkel normaalsed jalatsid ka. Ma jätkuvalt ootan katseaja lõppu nagu issanda õnnistust ja enne seda ei julge ühtki suuremat väljaminekut teha, trenni aastapiletigi ostsin veritseva südamega. 😀

Btw, kas talvel ja suvel jooksmiseks peaks eraldi tossud olema v? Ma ei tea sellest teemast midagi ju.

P.S. Teisi kehaosi pesen ma tihedamini kui kaks korda nädalas. Kui täpsemalt teada tahate, siis kirjutage, joonistan teile pildi.

 

  • Kategooriad