Mu lihased kärbuvad :(

Disclaimer: kirjutan seda postitust kohukest süües. Ühte neist kohukestest, mis mul on PEIDETUD külmiku kasti, et mu peiks Hingesugulane ei teaks, KUI palju ma neid ostsin. Ei, toidu peitmine ei tähenda ilmtingimata söömishäiret, ma tavaliselt peidan ainult kondenspiima, et mul oleks midagi kohvi peale panna, kui ta unustab mulle öelda, et tavaline piim otsas on. Kui ma seda avalikult külmikus hoiaks, oleks see ka otsas. (Muide, väga hea artikkel toitumise kohta.)

Follow @bxtchsalti (me) for more!

A post shared by Bxtchsalti (@bxtchsalti) on

Igatahes tunnen ma end juba täpselt nagu selles videos (vaadake heliga). Nagu te olete aru saanud, olen ma nüüdseks juba nädal aega istunud oma järjest suuremaks kasvava tagumiku otsas, ja pole mitte midagi teinud, sest iga väikese liigutuse peale hakkab pea ringi käima või valutama või eriti heal päeval mõlemat. Pea alaspidi ei saa üldse olla, siis läheb süda pahaks – ja ma ei räägi siin praegu kätelseisutrennist vms, ma ei saa isegi joogaratast kasutada, et end natuke venitada. NÜÜD on paremaks läinud, täna sain juba 40 minutit rahulikku joogat teha (väikeste puhkepausidega, raskemad harjutused jätsin vahele. Lisaks sellele on KOGU AEG kõht tühi, nagu tõsiselt, ma ei saa aru, millest, kui ma end ei liiguta. Oodake, ma toon šokolaadi.

Nagu täitsa tõsiselt, ma siin vahepeal kaalusin isegi neid teisi variante, mis võivad naistel südant pahaks ajada, olemise nõrgaks teha ja kahe eest sööma panna, aga tundub, et ei, olen lihtsalt õgard. Õnnetu olen ka, sest ma olen terve nädala väga ettevaatlik olnud ja end kannatlikult ravinud, sest tahtsin laupäeval võistelda, aga no ma ei lähe ju nüüd pingutama. Kahe nädala pärast on meil väike ronitripp ka, kus tahaks ometi normaalses vormis olla.

Buu! Nii et nüüd vaatan videosid sellest, kuidas teised trenni teevad, ja ootan täielikku tervenemist nagu Jeesukese teist tulemist. Seda harjutust hakkan täiega tegema kohe varsti (enne söön ära viimase kevadrulli):

Handstand #burpees! I have no idea if my form is correct but they certainly did warm me up! 😂 My background in fitness is more than just #yoga. I am certified in almost every kind of fitness program you can think of. I love Pilates, kickboxing, tai chi and really anything that is fun. When I was younger I hated working out. In fact, I didn’t even participate in gym in high school. I am not very coordinated (as you can tell by this video) and with my #fibromyalgia every day is different. This drill was REALLY HARD but it was fun and that’s for me, how to motivate myself. . No, this isn’t yoga by most standards but like all of us there are many sides to me. What I care about most is health, happiness and improving the quality of my life. If that disqualifies me as a yogi (yes, I get comments and emails like this) then 🤷🏼‍♀️. _ I want to inspire those people who think they could never do something like this to just try something new and begin to feel good about themselves again. I was once unhealthy, depressed and felt very alone. I know how it can feel and I’m here to tell you, anyone can change and anything is possible. . Try this near a wall if you aren’t so sure about that pop up to #handstand but you may just surprise yourself! With each handstand try to hold a little longer between sets. 🙃 Enjoy! . Next workshops: 🙃Arkansas 1/20 🙃Salt Lake City 2/24 🙃San Diego 3/17 🙃RYT 200 7/16-8/2 Link in profile bio! . 👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻 beachyogagirlshop.com 🗣SIGN UP!👈🏻

A post shared by Kerri Verna (@beachyogagirl) on

Närvi ajab lihtsalt, et ma olen juba PEAAEGU terve, aga mitte nii terve, et korralikult pingutada. Raisk.

P.S. Reet, selle veebruaris alla 60 kilo olemise asja vaatame veel. 😀

 

Advertisements
  • Kategooriad