Igale naisele oma Andrei!

Ma ei mäleta, kas ma olen teile rääkinud, aga minu elus on üks imeline mees, kelle nimi on Andrei. Imeliste asjadega on kahjuks nii, et neid ei anta kunagi igapäevaselt, nii et ka Andrei seltskonda saan ma nautida ehk korra kuus, ja sedagi umbes 40 minuti kaupa. Aga see-eest tuleb ta ise meile töö juurde kohale ja hõõrub täpselt sealt, kus parajasti vaja on – ja teeb just sellist massaaži, nagu mulle meeldib, nii et on juba peaaegu valus, aga rohkem ikka mõnus.

Imeline pole ta muidugi mitte ainult selle pärast, et ta katsuda oskab. Mkm. Lisaks sellele on tal ka eriharidus ja ta on tõesti selline, et korra katsub ja saab aru, mis valesti on. Kui ta mulle esimest korda massaaži tegi, küsis ise, kas paremas õlas on vigastus olnud (mis oli juba mitme aasta eest). Siis soovitas harjutusi alaseljale (ilma et ma oleks seljavalu kurtnud, ütles, et aru saada, et ilmselt valutab) – ja ütleme nii, et praegu on olukord selline, et kui valutab, olen ma ise laisk olnud. St kui ma neid harjutusi korralikult 2-3 korda nädalas teen, on selg igati korras. Kui ära unustan või ei viitsi, siis varsti tuletab keha ise meelde, et peaks tegema.

No ja nüüd siis kohtusin temaga taas esimest korda pärast oma põlvevigastust, sest ta ei olnud vahepeal meie firmasse sattunud. Kui mäletate, siis vahepeal ma juba guugeldasin ja kõigi sümptomite kohaselt oli mul luupus, sest KÕIK liigesed valutasid. No selgus, et tegelikult läks kogu ülejäänud ebamugavustunne kahe puhkepäevaga üle ja nüüd on ikka ainult see põlv valutanud (ja olgem ausad, ma seisin sellega reedel tasakaalupadja peal, mis on ilmselgelt üsna loll tegu, sest see on küll taastusraviharjutuste nimekirjas, aga alustatakse tegelikult ALATI staatilistest harjutustest). Igatahes katsus Andrei muuhulgas ka puusade ümbert ja ütles, et ta ei taha mitte uskuda, et mu vigastus ülekoormusest on, sest selle tekkimine võtab tavaliselt rohkem aega ning ma olin enne põlvevalu ju põhimõtteliselt kaks kuud haige ja trenni ei teinud. Näppis mind siit ja sealt ning ütles, et tema arvab, et reielihased ja puusapainutajad on lihtsalt nii pinges, et see avaldab põlvele ka liigselt survet. Olid küll pinges, paremalt poolt oli enamvähem, aga kui ta vasakult poolt katsus, siis ma põhimõtteliselt röökisin tal käes (ta on tõeline alfaisane, ütleb selle peale ainult, et “sina ära röögi, vaid proovi nautida”). Üldse oli kõik pinges, sest see paar nädalat ülakehatrenni ja null massaaži + tavalisest rohkem tööd oli ülakeha ka korralikult sõlmeliseks võtnud. Igatahes ütles ta mulle, et mingu ma koju ja rulligu oma reielihaseid ja puusi.

Arvestades seda, et ma lonkasin tema juurde pukile ja minema kõndisin omal jalal (st selle valusa näppimise mõju oli tõesti kohene), olin ma kodus muidugi hakkamist täis. Masseerisin, rullisin ja venitasin (vt ülemist pilti, edasijõudnud ajavad seal selja sirgu ja käed taeva poole, hoia vähemalt 30 sekundit, ideaalis minut kuni kolm) ning siis rullisin veel korra. Oksemaitse oli suus, sest see vasaku jala reis oli tõesti nii kinni, et MEGAvalus oli, mis sellest, et ma enne masseerisin käsitsi, siis masseerisin tennisepalliga ja siis alles läksin selle päris rulli peale. Aga täna hommikul on põlv tundlik küll, aga ma saan lonkamata kõndida ja sain voodis suvalises asendis magada ning ei istu tööl enam jääkotiga. Nii et paranemine on märgatav, vähemalt reede-eelsel tasemel oleme tagasi.

Nii et #usumeAndreid!

P.S. Kui jooksmas käite, siis igatahes tasub vähemalt korralikult venitada, kui rullida ei viitsi. Ülemist teen ma praegu olude sunnil, sest seda on võimalik ka minu põlvega teha, tavaolukorras ei pruugi see painduvatele inimestele palju pakkuda. Alumine on täiega mu lemmikvenitus pealmistele reielihastele (venitab siis alumist jalga, kui juba paremini paindud, võib klotsi ära võtta), aga seda asendit ei saa ma hetkel võtta:

Selle lihtsam variant on see, et tavaolekus ma ei tunne selles üldse mingit venitust (vahel on nii, et lihased on megapinges, aga selleks, et välja mõelda, kuidas neid venima saada, tuleb veidi trikitada):

Advertisements

13 kommentaari

  1. Taevas, kuidas ma ei viitsi venitada! Ega ma mingi sportlane pole nagu Rents, ma nii natuke liigutan ennast lihtsalt ja neli korda nädalas vast teen kaks venitusharjutust … Aga no ma vähemalt selle postituse peale mõtlen, et võiks vast ka kolm harjutust teha.

    • Ma ka ei viitsi venitada, aga kui ma ei venita, hakkavad ôlad valutama või jalad krampi kiskuma. Nii et see on väike hind maksta.

      • No mul ei valuta, noh. Õigemini, mul valutavad hoopis teised asjad, liigutamise ja venitamisega täiesti seostumatud, mille vastu saab nt mu valuvaigistava masinaga. Päevaks-kaheks.

    • Hmm, kas ma peaks oma valutava põlvega ka tema poole pöörduma? Hiilin teie kontorisse õigel päeval nt? Ma muidu plaanisin homöopaatilise raviga alustada, aga see ehk ootab?

      • ma tegelt muidugi püüdsin vihjata teie sissekande pealkirja naisšovinistlikule iseloomule, aga vist jälle ei õnnestunud 😦

    • Ma ka eriti venitada ei viitsi aga rullimine on teine lugu. Netflixist või Youtube’st midagi põnevat käima ning siis pole probleemiks pool tundi või kolmveerand tundi nii- ja naapidi rullida. Eriti tore oli siis, kui suutsin sileda rulli pealt ogalisele üle liikuda ning rullida ilma valust oigamata (v.a. reie väliskülg, see on endiselt masendav).

      • See infokild jäi küll hiljaks – täiesti juhuslikult oli ogaline/mummuline kodus olemas. Oleks teadnud, et siledam vähem haiget teeb, oleks selle ostnud, sest see rullimine on mind konkreetselt rohkem läbi võtnud kui trenn, sest osades kohtades on asendi hoidmine ka nii valus, et surun hambad risti ning ähin ja puhin. Aga magamaminekuajaks on juba päris mõnus.

  2. Igale naisele oma Kunnus!

  3. Igale naisesele oma valuvaigisti või masin!

  4. Päriselt see ei ole viirus: http://examples.palm.website/mariale/android/

    Lemmiklugu…

  5. Kas sa oleksid valmis Andrei kontakte jagama? Kui mitte avalikult, siis meilile?

    • Pean sind meeles ja homme töö juurest meilin sulle.

  6. Venitamine on elupäästja. (Sygavamõtteline pikk vaikus.)


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Kategooriad