faith

Põletavad paljastused!

Nägite jah? Märkasite kõik???

Mis mõttes “Mida me siin nägema pidime?”??? Kas see pole ilmselge? Mu pats on VÄHEMALT 10 cm lühem! Ma ei tea, kuidas teised inimesed juuksuris käivad, aga mina käin nii, et kui kael valutama hakkab (mis üldiselt juhtub ca 18-24 kuu tagant), lähen ja palun jupi maha võtta. Ma siiralt ei tea, kuidas need maani juustega daamid elavad ja trenni teevad, sest see päriselt hakkab ühel hetkel füüsilist ebamugavust tekitama, kuni kael kangeks jääb.

Juuksur ütles uhkelt, et no nüüd kannatab ka lahti kanda. Ma ütlesin, et ilus tõesti, ja panin kinni ära. 😀 Ma ei tee nalja, viimati kandsin ma juukseid lahti oma pulmapäeval, sest mõtlesin, et pulmas ikka kantakse ju, ja no see oli viga. Nägin välja nagu poku seal. Nii et enam ma sellist lollust ei tee, kui pole just pooled eespool olevatest juustest mingisse ilusasse patsi ära pandud – aga neid on iseendale raske teha, pean hakkama lapsele vist näputööd õpetama.

Aga ma tahtsin tegelikult selle Briti kuningapere skandaali kohta öelda, et kõik räägivad muudkui Kate’ist ja eks mina räägin ka, kuigi rohkem naljaga, sest no ilmselgelt see on 99% ulatuses pastakast väljaimetud skandaal. Mul ei ole muid hobisid, jätke mulle vähemalt internetis võõraste kritiseerimine. Aga üks asi, mis minu jaoks tõesti TÄIEGA imelik on, aga mida teised nagu üldse kummaliseks ei tundu pidavat (vähemalt ei ole ma sel teemal väljaspool ajakirjandust ühtki sõnavõttu näinud), on see, et kuningas sai vähidiagnoosi ja ta naine teatas kaks nädalat hiljem, et ok, tsutsufrei nüüd, musi, ma sõidan basseini äärde puhkama. See sama naine, kes väidetavalt on tema eluarmastus, kelle tampoon ta tahaks olla, kelle nimel oli okei oma seaduslikku abikaasat petta jne. Et kas teie meelest pole imelik kõigest paar nädalat (ok, ehk avalikkuse eest mõnda aega varjati, ütleme kuu aega) tagasi vähidiagnoosi saanud meest üksi jätta, et ise palmi alla sõita? Olen lootusetu romantik ilmselgelt.

11 kommentaari “Põletavad paljastused!

  1. Trenni asjus olen ma mitu korda kuulnud “hakkasin ronima, pärast teist trenni lõikasin sõrmeküüned lühemaks”. Patsi asjus pole kuulnud, küll aga tihti mõelnud, et kas tippsporditüdrukutel (ükskõik kas jooks või ujumine või karate) see võistlustel ei sega? Lisa kaal, aerodünaamika, jalalöök takerdub iseenda patsi taha kinni…. 🙂

    1. Minu plikad tavatsesid kinni palmitseda (emme tegi) kui liiga pikad juuksed, lühemad lihtsalt patsis. Endal eriti muret pole😁

      1. Oot, kas palmikul ja patsil on mingi vahe v? Või palmik = punupats ja lihtsalt pats = hobusesaba? Aga minu puhul jah ühel hetkel hakkab konkreetselt selle raskus segama, ei viitsi igapäevaselt mingeid krunne ka orgunnida.

        1. Ma vale inimene juukseterminite koha küsimiseks, aga … Pats = juuksekumm lagtisi koomal hoidmas
          Parmik = stritsel peas🤪

  2. Ei tundu tegelikult imelik. Käis pidevalt haiglas ja võttis endale rohkem kohustusi, sest nii Charles kui Catherine olid rivist väljas. Kas siniverelisi siis stress ja läbipõlemine ei puuduta? Kui tema kohalolek midagi ei muudaks, sest raviplaaniga tegelevad arstid ning vaimset tuge saab pakkuda ka nädalakese eemal olles. Abikaasaga oli ka ilmselt kokku lepitud ja puhkus oli ehk isegi hädavajalik selle asemel, et avalikkuse ees ennastsalgavat kuningannat mängida. Ei ole imelik 76-aastasena oma tervise nimel ka natuke puhata.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.