anna kannatust

Täitsa lõpp, mis päev mul on olnud

Ma siin mõtlesin … Et viimane kord, kui mõtlen, sest iga kord tuleb sellest jama. Igatahes seekord ma mõtlesin, et teeks järjest ära autopesu, ülevaatuse ja rehvivahetuse, sest saan ju igal pool läpakast tööd teha ning oleks korraga tehtud. KÕIK läks nii pekki. Esiteks jõudsin kümneks kenasti autopesulasse ja seal olnud noormehed ütlesid viisakalt, et nad võivad mu auto võtta, aga sisse ei saa, sest ülemused hilinevad. Kohvikusse läpakat kasutama ei saanud, sest selgus, et see avatakse alles kell 12, nii et pidin bussiga koju sõitma. Õnneks olin valinud kodulähedase pesula ja bussipeatus oli kohe seal samas, nii et see polnud eriline probleem. Pidi võtma kaks tundi, nii et sõitsin kahe ja poole pärast tagasi ning sain kuulda, et auto nii räpane, et läheb tund aega veel ja hind 150, mitte 100.

Ma ei hakanud isegi vaidlema, sest auto oli tõesti räpane ja kohvik oli ju nüüd lahti, kuigi ega ma ju tegelikult ei tea, kas tõesti läks kolm tundi või nad jäid 45 minutit hiljaks ja siis kasseerisid minult mõnuga rohkem. Igatahes sain auto kätte, oli ilus ja puhas, sõitsin ülevaatusesse, kuhu ma olin nagunii juba hiljaks jäänud, ja avastasin, et … Mees oli abivalmilt autodokumendid autost ära võtnud, sest “enne pesulat peab ju auto tühjaks tegema”. Nii et sõitsin koju ja tagasi, sest olin ette maksnud ja see oleks raisku läinud, kui poleks samal päeval ära käinud. Muuhulgas selgus dokumentide järel käies, et ta oli ära võtnud autodokumendid, aga mitte küpsiseid, need olid autopesulas kaotsi läinud … Kurat, ma niigi maksin teile 50 eurot plaanitust rohkem ja pidin 90 minutit kauem ootama, jätke mulle vähemalt mu küpsised, raisk. 😭

Vahemärkusena olgu öeldud, et olen täiesti rabatud, sest suhtlesin seal pesulas kokku nelja erineva inimesega ja MITTE ÜKSKI neist ei rääkinud eesti keelt. Kahe esimesega suheldes ei taibanud küsida, aga need kaks, keda täna nägin, ei rääkinud inglise keelt ka mitte. Ma ei kujuta ette, mis tulevikuväljavaated üldse on inimesel, kes ei räägi ei riigikeelt ega inglise keelt? Või saab Tallinnas vabalt oma elu niimoodi ära elada ja karjäärigi teha?

Aga sain selle ülevaatuse tehtud, läksin maksma ja … Noormees haises veits. Noh, füüsiline töö ka, mis sa ära teed. Aga poole vestluse pealt sain aru, et kurat, ma ei tunne mitte tema, vaid ISEENDA haisu, mida mu kootud kampsun veel võimendab ka. 😭 Ma tegelikult käin vahel pesemas ja deodoranti kasutan ka, aga ju siis see bussiga ringi kimamine ja hiljaks jäämise pärast muretsemine jättis oma jälje. Taevale tänu, et ma neutraalse näoga olin, muidu oleks olnud üks ühele see stseen “Berti päevikust”, kus ta kõigest väest nina krimpsutab, et õpetajannale märku anda, et too haiseb ja võiks mitte lähemale tulla. 🤣 Aga ütleme nii, et söömas käisin seejärel nii, et iga kord, kui teenindaja ligines, libistasin end seksikalt üle laua võimalikult kaugele.

Aga noh, kõik asjad said tehtud ja ma olen jätkuvalt elus. Ainult kohv jäi ostmata. Aga ma olen NII valmis kevadeks, pikaks nädalavahetuseks ja mitte ühekski plaaniks, lihtsalt olemiseks. Parem oleks, kui tõesti homme soojaks läheks.

Üks kommentaar “Täitsa lõpp, mis päev mul on olnud

  1. Mul jäi viimati ülevaatus selle pärast tegemata, et autodokud olid kodus. Üldiselt tiba arusaamatu, miks meil e-riigis selle paberiga taidlema peab, tehtagu ülevaade digitaalselt ära ja rahu majas. Juhilube ju kah keegi enam ei nõua.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.