anna kannatust

Rentsi suhtenõuandla

Seoses sellega, et viimasel ajal olen ma tööga seoses palju msnis, on mul viimasel ajal seal ka hämmastavalt palju üksikuid inimesi, kes uluvad, et “keegi ei taha neid” (= see konkreetne isik, keda nemad ihaldavad, ei taha neid) ja näitavad mulle oma ihaldusobjektide pilte. Seejuures on mehi ja naisi pea sama palju ja silma torkavad sarnased tendentsid, nii et otsustasin panna kirja mõned tähelepanekud, millest mõtlemisvõimelised inimesed võiksid järeldusi teha.

1. Ma saan aru, et telekas ja ajalehes räägitakse kogu aeg, et “ole selline, nagu sa oled ja maailm armastab sind”, aga come on, ilmselgelt on see jutt sulaselge sitt. Samal ajal näidatakse ju meile ka anorektilisi staare ja esitletakse neid kui iluideaale, kuigi vaevalt enamus mõistusega inimesi sellist asja bikiinides näha (veel vähem, sellised olla) tahaksid. Igatahes. Vali oma sihtgrupp, sest olles selline, nagu sa oled, meeldid sa eelkõige endasugustele.

2. Tulenevalt eelmisest – kui sa kaalud 100 kilo ja see on suures osas seotud sellega, et enamus sinu hobisid treenivad ainult käe ja näolihaseid (näiteks söömine, lugemine, kudumine, telerivaatamine), siis palun ära näita mulle mõne Eesti sportlase pilti, küsides, kas on lootust, et ta armub sinusse, kui sa talt viiendat korda peale võistlust autogrammi küsid. Kui mingi ime läbi talle ka paksukesed meeldivad (nt korvpalluri puhul eksisteerib ehk mõnes paralleeluniversumis teatud tõenäosus, et tal on ideaalkehaga tantsutüdrukud kopa ette visanud), tahab ta kindlasti kedagi, kellel oleks temaga sarnased huvid. Viimati, kui sellest juttu oli, ei olnud Martin Müürsepa hobideks ei lugemine ega kudumine, nii et igikestev õnn ja kolm last ei ole ilmselt teie tulevikuks. Küll oli tema hobiks aga pidutsemine, nii et kui oled paksuke, kellele meeldib peppi keerutada, on lootused juba suuremad. Mitte konkreetselt tema puhul, talle tunduvat meeldivat suurerinnalised saledad naised, aga mõne teise puhul võib ju ehk juhtuda, et ülalolevat pilti vaadates valitakse suurem, sest tal on ehk ka suurem süda.

3. Eelmainitud tõenäosus, et väga hea füüsilise välimusega inimene, kel on lööki teiste omasuguste seas, oma tavapärastest valikutest kõrvale kalduks, on väga väike, sest valdav enamus inimestest on mõjutatud valitsevatest iluideaalidest ja kui tema kaks eelmist bf-i/gf-i on olnud missid või fitnessivõistluste võitjad, on seda tõenäoliselt ka järgmine. Kõige hullem, mida sa teha saad, on aga otsustada, et kuna üks osa su välimusest pole ideaalne, kannad sa elu lõpuni jubedaid ilmetuid kottis ürpe, mis on kõik halli värvi. Nii uskumatu, kui see ei tunduks, aga kui sa riietud märkamatult ja käitud märkamatult, siis sind üldiselt ei märgata. Nii et ehk tasub ikka oma jube pedophile beard maha ajada ja riietusega oma parimaid osi rõhutada, kui on lootust, et kaunitar, kellest sa sisse võetud oled, sel nädalal teie kontorist läbi tuleb.

Näitlikustame. Mina näiteks kuulun inimeste hulka, kelle jaoks “üles lööma” tähendab seda, et ma pesen näo puhtaks. Eriti pidulikul juhul võib juhtuda, et ma kammin ka juuksed ära ja värvin ripsmeid. Ja ma olen täiesti teadlik sellest, et meik loob erinevuse (nagu kohe näha) ja kui ma oleksin alloleval pildil Kardashiani asemel (st olles teadlikult selle rolli valinud), meigiksin ma end ilmselt samuti igapäevaselt, aga hetkel ei tunne ma selle järele mitte mingit vajadust, seda enam, et mul ei ole soovi igapäevaselt seksikusele rõhuda – millega nii paks meigikiht minu jaoks otseselt seostub.

See tähendab ka seda, et ma saan aru, et hoolimata mu silmipimestavast sisemisest ilust ei armuks minusse kunagi näiteks Kaur Kender, kelle naistemaitset Kroonika korduvalt demonstreerinud on, või kas või Vaido Neigaus.

NB! Kas märkasite näilist vastuolu? See ei loe, et Kaur Kender on pekine nagu siga ja mina olen normaalkaalus, sest ta on seadnud oma sihtgrupi oma füüsilistest näitajatest tunduvalt kõrgemale. See on võimalik, kui inimene suudab puudujääke ühes valdkonnas varjata eriti heade näitajatega teises valdkonnas. Kui sa pole päris kindel, kas sul on mõni selline eriti ihaldusväärne omadus, mõtle selle peale, kas sa oled viimase viie aasta jooksul skoorinud. Igatahes on antud hetkel tegu väärtuste tasakaalustamisega, mingi inimesel olev väärtus (Kaur Kenderi puhul siis näiteks raha, aga miks mitte ka oskus lõbusalt reilendrit peeretada) kaalub üles mingi tema puuduse. Siinkohal tuleb naisi kurvastada ja tõdeda, et traditsioonilises mõttes head meest on raha eest tunduvalt raskem osta, kui head naist. S.t. tglt on raha eest ostetav mees isikuomadustelt üsna sarnane ostetud naisega, aga naisostjad kipuvad a) olema tunduvalt nõudlikumad ja b) nõudma hoopis teistsuguseid asju. Aga võite alati proovida häid kokandusoskusi, huumorimeelt, tema lemmiksportlaste punktiskooride peast teadmist jne.

Jätkame. Igatahes on minul, kes ma olen teoreetiliselt ühesse neist kahest armunud, ainult kaks võimalust. Kas investeerida palju raha meiki, kunstküüntesse, -rindadesse ja – ripsmetesse või tunnistada endale, et need mehed jäävad minu haardeulatusest välja. Esimesel juhul olen ma sunnitud end muutma, teisel juhul olen sunnitud sellest mehest loobuma. Rõhk oli eelmises lauses siis sõnal sellest. Kindlasti saaks minusugune endale toreda mitte nii viimistletud välimusega või mitte nii šovinistlike vaadetega kaaslase ja kindlasti leiaks ka paksuke endale väga toreda mehe/naise, lihtsalt tõenäoliselt ei oleks see täielik trennipede/elukutseline sõdur vms inimene, kelle jaoks distsipliin väga oluline (ja selle puudumine seetõttu täielik turnoff) on.

Ja lõpetuseks moraalne noot. Need, kes väidavad, et ei ole valmis end muutma, sest tõeline armastus peaks neid tahtma sellisena, nagu nad on, võiksid hetkeks mõelda, ega nad ometigi silmakirjalikud ei ole. Kui teie ise oma valikus füüsilisele poolele üldse rõhku ei pane ja kaaslast muude väliste parameetrite (diplom/auto) järgi ei vali, on kõik muidugi aus ja õiglane ja karma teid karistuseks seksita jätta ei tohiks. Aga kui teie kolm eelmist crush’i on olnud Vaidod või ideaalkehaga mehed/naised (ma ei tahtnud nüüd selle eristusega kuidagi vihjata, nagu Vaidol ei oleks ideaalne keha, ärge saage valesti aru), on ehk ka teie valik vähemalt osaliselt välimusel põhinev ja tasuks ehk endalegi veidi krohvi näkku visata ja/või jooksmas käima hakata, et oma ilumeele abil valitud potentsiaalsele kallimale ka midagi samaväärset vastu pakkuda oleks?

Teie doktor Amor, kirjutage ja joonistage!

39 kommentaari “Rentsi suhtenõuandla

  1. Ma olen visuaalselt suht kaunis. Päriselt ka.

    Sittagi pole abi.

    Nimelt olen suhtlemise koha pealt loll, loen valesti teiste märke ja saadan ilmselt seega ka välja mingeid väga valesid märke.

    1. Siis on ilmselt see vastupidine lugu, kus muud omadused vee peale tõmbavad? Teleka põhjal soovitaksin, et loobu rääkimisest, vaid naerata ja nooguta lollakalt, sealt jääb mulje, et meestele see meeldib. Päris elust võiksid muud spetsialistid rääkida, ma olen rohkem teoreetik.

      1. Rakendatud meetod.
        Enamasti ma naeratan ja noogutangi lollakalt, sest ei oska midagi tarka öelda. Ning targa jutu puudumisel võtan eeskuju kaladest (olen vait, sest pole midagi öelda).
        Selle suhtlusmeetodi tulemusena olen korjanud endale targa naise renomee (täiesti teenimatult), aga igavese vallalisuse vastu see ei aita.

        1. Ma ausalt öeldes olen alati vähem või rohkem valimatut juttu suust välja ajanud, nii et ei oska seda kommenteerida. Ehk tuleb mõni mees ja lajatab kuldse tõega.

    2. Oeh, tee suu lahti. Naine peab olema ka mehe ehe (ja vastupidi) ja seda mitte ainult ilu mõttes. Mulle meeldib kui mu kaaslane suudab mingis vaidluses midagi paikapanevat või suid ammuliajavat öelda, mitte ei istu ja kooguta või (veel hullem) ei sosista seda mulle kõrva. Vähemalt suhte alguses arvatakse ju ikka, et ollakse leidnud endale hingesugulase/mõttekaaslase ja alles hiljem tuleb välja, et…watewa..enivei, mis mõttekaaslane saab olla isik, kes ainult istub ja naeratab? Minu jaoks on see üldse märk rumalusest või alalhoitusest ning mõlemad ajavad oksele(no offence)

    3. Kui sa juba märke saad, sulle märke saadetakse meesolendite poolt, siis on sul juba WIN. Ülejäänu on arenemise, õppimise asi.

      Seega, sul pole mitte sittagi viriseda. Rentsi jutt oli ikka hoopis teisel teemal.

  2. mind on suurem osa elust kummitanud sama jama, et ma ei oska eriti peenemaid märke lugeda, aga selle vastu (või õigemini sellest mööda hiilida) aitab, kui oma märke liiga hoolega (suures hirmus, et mis nad küll mõtlevad) ei peida. See tekitab vahel piinlikke olukordi, aga vähemalt on teisel poolel teada, et kui ta midagi vastu tunneb, siis võib hakata rahulikult seda puust ja punaseks tegema, ilma tagasilükkamishirmuta.

    1. Mina loen märke väga edukalt, ainult et pahatihti valesti. Lisaks on mul selline komme, et kui mõni inimene mulle nö “omakvaliteeti kandvana” tundub (st inimesena, kellega võiks olla meeldiv suhelda), kipun ma eriti viisaka suhtlemise vaheetappi ära unustama ja kohe järgmisesse hüppama, mis konventsionaalsemate suhtlusmeetoditega harjunud inimestele vahel kummaline tundub. Seda viimast saab õnneks vältida, suheldes näiteks prantslaste ja venelastega, kes seda imelikuks ei pea. 😀

    2. Ma pole ka kunagi eriti märke lugeda osanud, v.a. kirjamärke, milles ma olen päris tugev. Järelikult… ma lihtsalt kirjutan inimesele umbes nii, et:
      hei, ma ei tahaks asjatut lootust hellitada, aga äkki sa tahad ***

      Mu meelest on see parim variant.

      Praeguseks on mul selle meetodi kasutamise tagajärjel juba 2 a kestnud kaug-püsisuhe, seega ma skoorisin küll.

    3. A muidugi on mul selle juures siiski mingi oma latt ja kriteeriumid ja käitumuslikud miinimumnõuded, mille ma esitan enne v pärast v samaaegselt vastava küsimuse esitamisega. Kuulge, kõik on ju läbirääkimiste küsimus.

  3. Väga normaalne jutt oli. Aga mida sa selle skoorimise all silmas pidasid? Mis see on selline -skoorimine? Kuidas sa skoorid? Too mõni näide.

    1. meesisikute puhul
      skoorima=kedagi kätte saama

      naisisikute puhul
      skoorima=ettepanekuid saama

      kui lähtud traditsioonilistest soorollidest

      kui mitte olla NII piiratud, võivad mõlemad variandid kehtida mõlema sugupoole puhul.

      püsisuhtes olemine ei tähenda vist skoorimist antud postituse kontekstis, püsisuhtes inimene ideaaljuhul ei tohiks mingit täiendavat skoorimist vajada, aga seda las kommenteerib dr Rents ise. Et kas 15 a kestnud püsisuhe on skoorimine või ei ole (see ei juhtunud ju viimase 5 aasta jooksul…)

      1. Aa! sMuidugi, sel juhul ma naisena skoorin pidevalt.
        Lihtsalt mulle meeldiks, kui mees, kes mulle ettepanekuga läheneb, oleks suhtevaba, nägus ja ajudega.
        Mis on ilmselt ühekorraga liig tahta või midagi.

        1. Suhtevaba olek on suht kaheotsaline värk. Et kas sa eelistada seesugust, kes vahetab naisi või seda, kes püsib ühe man ja vahel kõrvalt tõmbab? Eelistada seda, kes on püsivalt suhtevaba, on ka hirmutav, sest mis pagana pärast ta seda ikkagi on… 😛 Seega alles jäävad justkui ainult 16-aastased ja äsja püsisuhtest tulnud orvukesed… Esimesi ei saa ju ometi eelistada, seega viimased. Nendega on tõesti ikaldus.

        2. Tead, ma allpool just mainisin, et suhtevana olek EI OLE isikuomadus.
          See on sotsiaalne interaktsioon ja sõltub väga paljudest muutujatest.
          Kui aga inimene võtab põhimõtteks, et ta ei sebi hõivatud partnerikandidaatidega, siis tuleb seda põhimõtet austada.
          Kui see põhimõte pole tema väärtuspüramiidis eriti tähtis, teeb see elu muidugi natuke lõbusamaks. Aga meil kõigil on omad mallid.
          Siiski, suhtevaba olek ei ole isikuomadus, kordan. See ei ole geneetiline, ega vääramatu.

        3. Olen näinud täiesti erakordseid troppe püsisuhtes püsivat ja kõrvalt napsavat, ma ei ütleks, et see neid kuidagi paremaiks inimesiks tegi.

        4. Aga oled sa ka näinud võluvaid ja normaalseid, kes püsivad suhtevabalt, ilma et keegi neid kähku ära ei napsaks? Ja kui oled, siis äkki tead, miks nad sellisena püsivad? Mis neid selliselt olema paneb?

          20-aastaselt mittepaardund olek ei ole isiksuse omadus, aga 30-aastaselt juba mõnevõrra on. Ehk õpitud käitumismall, millest loobumine võib täitsa keeruliseks osutuda. Nii meestel kui ka naistel. 😉

          Ega ma sunni kedagi suhetes inimesi lantima. Ma lihtsalt nendin, et mittepaardunuid on alates mingist vanusest üsna napilt.

        5. See on muidugi levinud eksiarvamus, et vallaline inimene=puudega. Üsna šovinistlik.
          Ent see seletab ka väga hästi ära, miks kaunis, arukas ja vaimukas VN ei skoori – kui tal oleks kaaslane, siis oleks tal palju rohkem lootust kaaslast leida, kuna tal kaaslast ei ole, siis igaks juhuks ei ligine teised ka.

          Tüpish.

          Lahendus EI OLE hakata suhtes inimesi ära meelitama, sel lihtsal põhjusel, et: kui sinul õnnestub ta ära meelitada, järelikult õnnestub kellelgi teisel kunagi ka tema sinult ära meelitada, sest ta on lihtsalt ärameelitatav. Ja vaat truudus on küll isikuomadus…

          Lahendus on aegajalt mõistlikke riske võtta. 😛 Mis siis ikka juhtuda saab? Kui sa kohe esimesel tuvumise päeval teisele sõrmust sõrme ei suru, oma kinnisvara tema nimele ei kirjuta ja lapsi ei tee, siis on sul üldiselt vähemalt shanss leida endale see, keda sina tahad. Kui riski objekt osutub lähemal tutvumisel väärituks, siis saab alati uuesti lahku minna.

        6. Tglt ju nagunii leitakse partner nõnda, et kõige ootamatumal hetkel satub ette mingi tüüp, kes on lihtsalt jalustrabav ja siis ei teki isegi küsimust, kes ta on ja kas ta üleüldse reaalne on. 😀 Kui sellisel hetkel mõtlema hakata, siis võib küll aegade lõpuni mõelda. Kui õkva sõltuvushäiret ei ole, siis saab ju kõlbmatuse puhul alati puu taha ta saata hiljem.

          Kas keegi päriselt ka landib tänapäeval selle mõttega, et mehele saada? :O

        7. mm… ma sattusin oma praegusesse suhtesse vist umbes selles vanuses, nagu VN on praegu. Loogiline, et mõlemal oli selleks ajaks juba paar suhet olnud, samuti loogiline, et mõlemad olime parajasti vallalised (ja aastake-paar juba vallalised olnud), muidu ei oleks kumbki nii hakkamas olnud. Eks neid kokku- ja lahkuminekuid juhtub ju ka üle kahekümnestel, ei ole päris nii, et kõik, kes üldse on valmis paari minema, teevad seda 18-20 aastaselt ja siis elavad niiviisi elu lõpuni. Osa jah, aga kõigil ei lähe esimese korraga kohe täkkesse.

      2. keeruline, aga mitte võimatu. Pane asjad enda jaoks tähtsuse järjekorda – millisest omadusest oled sa nõus hinda alla laskma?
        Kusjuures arvesta, et mõni mainitud omadus on Objekti isikuomadus (välimus, ajud) aga mõni nõudmine jääb juba inimestevaheliste suhete valda – suhtevaba olek.

      3. Ma mõtlesin ikka skoorimine as “suhtluse viimine nii kaugele, et see päädib mõlemat osapoolt rahuldava suguühtega”. Julgen loota, et ehk juhtub seda vähemalt kord viie aasta jooksul ka 15 aastat koos olnud paaridega.

  4. Ma arvan, et sa, Morgie, saad pisut valesti aru, keegi ei arva, et vallaline oleks puudega. Lihtsalt inimesed, kes on harjunud üksi olema, ongi ühel hetkel harjunud suurema isikliku ruumiga, suurema vabadusega, suurema privaatsusega, rahus magamisega jne. Kui ta nüüd teise omasugusega kokku saab, võib neil ühel hetkel kokkukolimisega tõesti probleeme tulla.

    1. ma sain niiviisi aru, et kui üle kolmekümnene tore inimene pole mitte kunagi suhtes olnud, siis ta väga tõenäoliselt lihtsalt ei taha suhtes olla. võib küll isiksuseomadus olla.

  5. Ma nüüd tsiteerin:
    “k.k.p-s on märts 2, 2011 9:54 p.l.:Suhtevaba olek on suht kaheotsaline värk. Et kas sa eelistada seesugust, kes vahetab naisi või seda, kes püsib ühe man ja vahel kõrvalt tõmbab? Eelistada seda, kes on püsivalt suhtevaba, on ka hirmutav, sest mis pagana pärast ta seda ikkagi on… Seega alles jäävad justkui ainult 16-aastased ja äsja püsisuhtest tulnud orvukesed… Esimesi ei saa ju ometi eelistada, seega viimased. Nendega on tõesti ikaldus.”

    Minu meelest on siit küll täiesti üheselt välja loetav, et see, kes vahetab partnereid, on puudega ja see, kel pole olnud suhet, on puudega ja… mida siis?

    Minu meelest ei välista 30aastane vallaline olek seda, et inimene kunagi siiski pere loob.
    Eelarvamus, et vallaline isik on, lihtsalt PEAB olema puudega, on aga inimeste seas laiemalt levinud, kui inimesed seda endale tunnistada tahaksid, sest kes ikka oma eelarvamusi endale tunnistada tahaks…

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.