anna kannatust

vahi kommentaare

Spämmirobotid on viimasel ajal kavalaks läinud, ei pritsi suvalist jura, vaid kopivad kuskilt eestikeelse jupi. Täna oli üks päris huvitav:

ega inimest siis ainult hariduse järgi ei hinnata!! hull “ärapööramine” kah, peaksid just uhke olema, et kui on aru saada, et tüdrukul pole kuskile minna ja pole võimalusi kogu aeg pesta jne ja n.ö haiseb, siis ikkagi poiss ei pööra temast ära. mis sa ikka niisama virised, AITA siis tüdrukut. kutsu ta endaga suhtlema, ole avatud, kuula ära. kui teie juures on, siis las peseb ennast ja oma riided puhtaks vms. see ei tähenda, et teile elama jääks või kogu aeg käima hakkaks, ka ühekordsest abist on kasu.

Otsisin selle kohe netist üles ja leidsin sellise teema. Oh elu elukest.

5 kommentaari “vahi kommentaare

  1. Jälk. Minu ema on täielik vastand sellisele inimesele. Ma hoolisin kunagi varateismelisena ühest poisist kelle elu oli sarnaselt sitt ja minu ema vastus sellele, kui poisi külla kutsusin, oli tatraputru talle sisse sööta ja igati hooliv olla. Olen oma emale väga tänulik, tema tõttu ma sain aru, et niigi sita eluga inimesele on kasuks ka kõige väiksemad näited normaalsusest, mitte põlgus igal sammul.

  2. Jah, mul on vahetevahel vaja vihastada, et olla tegusam. Delfi naisteka lugemine on mõnusalt vihastav teema. Aitäh, et sa Rents meelde tuletasid. Mul vahepeal kadusid juba liiga lamedd asjad käest ära.

  3. Everyone loves what you guys tend to be up too. This type of clever work and
    exposure! Keep up the amazing works guys I’ve you guys to my personal blogroll.

Lisa kommentaar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.