venez comme vous êtes*

Sellist kama sheerin kohe rõõmuga. Nimelt nägin Väljamaal käies reklaami, mida ma konkurentsitult nii idee kui teostuse poolest viimaste aastate parimaks pean. Ilmselge, et suurfirmadel on reklaami alla piisavalt pappi panna ja nii suurtes riikides tasub see end ka ära, aga seekord on McDonalds tõesti end ületanud.

Nimelt on reklaampostrite põhisisuks postituse pealkirjas olev hüüdlause “Tule sellisena nagu oled”, mida ilmestavad pop- ja rahvakultuurist tuttavad tegelased – Screami mõrtsukas, kõrvitsaga Tuhkatriinu jne. väga värvilised, pilkupüüdvad ja meeldejäävad pildid.

Kohalikud ise on väga pahased Mäkis sööva Asterixi pärast, sest Asterix teatavasti võitles võõrvallutajate vastu, mistõttu globaliseerumisvastastele sugugi ei meeldi, et teda kasutatakse välismaise suurkorporatsiooni reklaamimiseks. Asja teeb muidugi humoorikamaks see, et Albert Uderzo, üks Asterixi loojatest, mitte ainult ei andnud tegelaste kasutamiseks luba, vaid tema stuudio ka valmistas selle pildi. Elu on selline.

Minu isiklik lemmik on siiski Tuhkatriinu, kes lootis, et jõuab enne kahteteist kähku Mäkist läbi hüpata.

* maakeeli Tule nigu oled ehk siis nagu kuulus Nirvana laul Come as you are

1 kommentaar

  1. ägädad!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

  • Kategooriad