Mis Eesti klienditeenindusega juhtunud on?

Teate ju küll kõiki neid lugusid sellest, et eestlased on külmad ja kalgid ja võõrastega eriti ei suhtle jne? Kui see tõele vastab, on mul tunne, et viimasel ajal tuuakse klienditeenindajaid kuskilt Taga-Kaukaasiast sisse ja antakse neile klientide eksitamiseks eestipärased nimed. Nimelt olen ma kahe päeva jooksul kolme firmaga suhtlema pidanud ja kõik kogemused on ülipositiivsed olnud (DigiDeli suhtes näitab muidugi ainult aeg, kas ka tulemuslikud). Esiteks suhtlesin PCExperdiga, sest nemad Tartus Delli garantiiremonti teostavad – äärmiselt sõbralik ja asjalik mees oli, viskas telefonis nalja ja puha. Siis suhtlesin nii meili kui telefoni teel DigiDeliga (i.e. 24 Tundi) – äärmiselt tore ja asjalik daam. Temaga ma nalja ei teinud, sest lugu on ometi tõsine, aga nad ütlesid kohe, et neil on endal originaaltšekk olemas ja et arvuti vaatavad nad ikka ise üle, s.t. tuleb Tallinnasse saata. Küll aga lubati, et kui millegi vahetamiseks läheb, ei jäeta mu läput kolmeks kuuks pantvangi, vaid vajalikud jupid peaksid äärmiselt suure tõenäosusega laos olemas olema.

Ja kolmas. Kolmas firma oli Elron, kelle kohta kõik muidu hirmulugusid räägivad. Ja mina helistasin nende kliendiinfosse öösel kell 11, kui mulle järsku tuli mõte, et tahaks rongiga välismaale minna – ja kuna ma tahtsin klienditeenindajalt vajalikku netiaadressi saada, ajasin ta ilmselt hulluks, sest ma ei tea rahvusvahelisest foneetilisest tähestikust midagi peale alfa, echo ja romeo (sest et Dollhouse), nii et kui mulle tähthaaval midagi öeldakse, kordan ma tähti stiilis “f nagu feminist, d nagu Dumas … Dima noh! või Donald, nagu PART! ei, MITTE P NAGU PART!!!” Ja sellest hoolimata oli ta äärmiselt kannatlik ja selgitas kõike rahulikult. Ahjaa, eelmisel nädalal pidin ma Omnivaga suhtlema, ja see on vist ainus firma, mille kohta ma MITTE MIDAGI positiivset pole kuulnud, kõik ainult vinguvad – ja suhtlus oli meeldiv ja tulemus mu soovidekohane ja mitte ühtki pretensiooni mul ei ole, pigem kiidaksin nende vastutulelikkust, sest pidin nendega suhtlema üldse selle pärast, et mu sõbrad on lollid ja olid saatja ja adressaadi omavahel sassi ajanud ja ühte kohta üldse midagi täiesti suvalist kirjutanud.

Ahjaa, kuna mõnel blogijal on komme alati mõne firmaga suheldes teatada, et vajadusel saavad nad kõik laulu sisse pandud ( või kehvemal juhul midagi stiilis “mu lugejad on valmis minu nimel nii elu võtma kui andma!!!”), siis olgu siinkohal öeldud, et mul sellist kommet ei ole. Ma olen viisakas inimene, naeratan vesteldes sõbralikult ja kui mulle näkku pannakse, siis hiljem vigisen, mitte ei ähvarda juba eos. Kõik need meeldivad inimesed ongi lihtsalt meeldivad olnud, ilma mingi tagamõtteta või mõeldes, et kurat, mõrd muidu blogib (mida ta ju teebki, nagu näha, aga see selleks). Nii et mina usun Eesti klienditeenindusse, mul on viimasel ajal täiega head kogemused. Eks näis, kas järgmisel nädalal ka usun, aga täna olen veel igatahes positiivne.😀

6 kommentaari

  1. Mina usun ka Eesti klienditeenindusse. Ainult positiivset saan rääkida, kuigi ma muidugi väga tihti Eestis ei ole😛 Minu moto, kui ise oled sõbralik ja kena, isegi kui keegi natuke torisev on, siis mõjub naeratus nakkavalt, tee mis tahad😀

  2. Ma ei tea kedagi, kes teaks kedagi, kes teaks kedagi…
    kes reaalselt oleks suhtlenud kellegi help deskiga?
    Ma ei tea mis toimub nende inimeste peas hetkel kui nad
    helistavad tundmatule inimesele ja nõuavad midagi?

  3. Tahtsin vaid õelda, et võiks vihje anda ITC-poistele
    sellise äppi tegemiseks.
    Need muidugi ei saa aru, miks peab midagi suuliselit
    kuhugi sisestama.
    Ilmselt on selliseid äppe virnades.
    Info ei liigu, sest inimesed blokeerivad reklaami:D

  4. Ehk on asi selles, et puhkused on just äsja lõppenud ning mittemidagiteadvaid asendajaid enam ei ole ning püsitöötajad on pidanud pärast lõõgastavat suvepuhkust ainult 127 närvesööva kliendiga tegelema, mitte veel 12 700-ga nagu aprillikuuks on kogunenud. Või misiganes ajaks, aga mõte jääb samaks.

    Kuigi jah, tglt on kahtlane küll, sest isegi Maxima kassapidaja naeratas mulle täna ja tundus, et naeratab kõikidele. Ok, teine rullus oma kassast koos tooliga tagurpidi minu pihta, aga see oli tal kogemata – ukse oli lahti unustanud ja ta ise oli meessoost.😀

  5. Every weekend i used to pay a quick visit this site, as
    i wish for enjoyment, since this this website conations in fact pleasant funny data too.

  6. Minul ei ole ka kunagi mitte ühegi klienditeenindajaga probleeme olnud, kõik on lahked ja aitavad. Aga ma ise ütlen ka alati tänan ja palun ja kui mingi tehnilise värgi pärast helistan, siis tunnistan kohe alguses ausalt, et ma ei tea mitte midagi.
    Ja Omniva kirumisest ei sa ama üldse aru. Minu meelest väga sümpaatne firma, ma saan kõik asjad nendega aetud.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

  • Rubriigid