art

kaunitest kunstidest

2

Räägime vahelduseks millestki tõsiseltvõetavast. Mul on mure. Nimelt on mulle tekinud üks protežee. Mustlaspoiss, kes teeb väga lahedaid pilte, kus miksib igasuguseid ägedaid asju näiteks rahvuslike ja religioossete elementidega, aga mitte ilmtingimata. Mitte mingit erialast haridust ei ole, aga tööd on ta palju teinud ja need on väga huvitavad. Nii et ma leian, et tal võiks olla oma näitus. Ja kuna temal ei ole vastavaid kontakte, leian ma, et võiksime teda aidata. Esimese sammu tegime ära, pildistasime ta tööd üles.

Mis edasi? Nõuandeid, soovitusi? Kui teil on konkreetsemaid mõtteid, võite mulle meili saata, aadress on jätkuvalt see, mis lehe vasakus servas näha.

6

anna kannatust · dogs

pean Tartu linnavalitsusse kirjutama

kilekotikast

Minu miljonid kirjasaatjad üle kogu Maa võtsid sedapuhku minuga ühendust Tähtverest, et jagada pilti uuest modernsest riistapuust. Riistapuu eesmärgiks on varustada koeraomanikke kilekottidega ning lisaks anda neile võimalus sihtotstarbeliselt kasutatud kilekottide minemaviskamiseks. Nagu te ilmselt märkate, erineb konkreetne isend tunduvalt tavalistest selle jaoks loodud kastidest, tõenäoliselt selle pärast, et mõnel disaineril käsi sügeles ja ta tahtis hirmsasti kunsti teha. Ilmselgelt ei olnud see disainer aga koeraomanik ja tundub, et ka tema lähemas tutvusringkonnas ei ole ühtki neist. Nii et sõbrad, kes arvab edasi lugemata ära, mis sellel pildil valesti on? Loe edasi “pean Tartu linnavalitsusse kirjutama”