Põnevaid põlveuudiseid

View this post on Instagram

So…. this past weekend I competed at the @dinamikcomp at the @thefrontslc and during the qualification round on Friday I was heel hooking and as my knee turned out I felt/ heard a POP with a sharp pain. I ended climbing in the finals the next day even tho I had pain with just walking, but my plan was to warm up and after previewing the 3 boulders to then make a my decision if i could possibly climb them with mostly 1 leg. I realize this wasn’t the smartest decision, but in the end it worked out in my favor and I won without hurting my knee any more. I went and saw a knee specialist Dr. this morning and the next step is getting an MRI. He thinks it can either be a Lateral Meniscus tear or Grade 1 LCL tear. Short term plan is to take it easy this week so that means I won’t be competing in the @summer_comp this weekend and to continue training around this injury safely. 1 legged sport climbing until the swelling goes down and it’s less painful. So still on track to compete at the Lead World Cups in July. This is just another little bump in the road! 😊 Thank you @ev.oro for the cool photos from the @dinamikcomp comp last weekend! 🙏 @e9clothing_official @us_e9 @scarpana @petzl_official @frictionlabs

A post shared by Alex Puccio (@alex_puccio89) on

Kujutate ette, minu suur iidol ja eeskuju Alex Puccio vigastas võistlustel samuti oma vasaku põlve meniskit. Päris rebend, nii et hullem vigastus kui mul. Ainus erinevus meie vahel on see, et tema pole sitakott, nii et ronis ühe jalaga edasi ja võitis ikka võistluse. 😁 Tippsportlase suhtumine on ikka eraldi tase.

Mul läheb muidu selles mõttes kenasti, et saan normaalses tempos kõndida (isegi imeliku pardi kombel joosta) ja ilma igasuguse valu või ebamugavustundeta trepist käia. Nii et selle üle rõõmustan täiega. Täiskükki või ühe jala peal seistes teise kanda vastu tagumikku ikka veel mugavalt ei saa, aga olen hakanud natuke seda viimast venitusharjutusena hoidma ja aeglaseid kükke tegema, et põlve mugavat liikumisulatust taas suurendada. Täna tahtsin rattaga sõitma ka minna, sest kõik räägivad, kui suurepärane taastusraviharjutus see ikka on, aga ilm kiskus nii märjaks, et katki jäi see plaan, venitasin hoopis ettevaatlikult.

Ronimas olen ka käinud, eile sai lihtsamaid radu juba teha, kuigi jala peale end üles suruda kohe üldse ei tasu ja ka meetrikõrguselt kukkudes peab vaatama, et parema jala peale maanduks, muidu käib ikka valu läbi. Ma eriti ei roni ka, teen tehnikaharjutusi ja siis kalde all vähese jalgade osalusega trenni (et vähemalt sõrmed, käed ja kere vatti saaksid, kerelihastele on see täitsa imeliselt mõjunud, sõrmed lähevad ka iga kord tugevamaks). Kui mõelda sellele, et eelmisel nädalal ei saanud ma neid tehnikaharjutusi ka teha, on ikka väga selge edasiminek olnud. Nii et kokkuvõtvalt võib öelda, et kui suudan end järgmisel nädalal tagasi hoida ja kohe vigaseks ei rahmelda, saab ehk asjagi.

P.S. Vahepeal olen ma kade kergemate ronijate või joogainimeste peale, kel pole nii palju massi kui mul (sest olgem ausad, ka massilihas teeb elu raskemaks) – aga siis näen ma selliseid naisi ja tuleb kohe meelde, et oluline on see, mida sa oma kehaga peale hakkad, mitte see, kui häid vabandusi sa leida oskad.

View this post on Instagram

#theresaprop4that ll #yogatutorial working on #mayurasana 🙏🏼 I haven’t done one of these in awhile, I’ve been busy with my mom in town 📍 As always, remember to honor yourself and listen to your body. Every practice is beautifully unique, and yoga doesn’t have an expiration date/time line. 1. Warm up/stretch your wrists. For arm balances, for handstands, for allll the things! It’s so very important to warm up and stretch your wrists (and feet while we are talking about it) every practice, but particularly before practicing mayurasana. You can do this by utilizing your body weight (this can be intense so use a block if needed) or simply by using your other hand to help you stretch. 2. Build your confidence by utilizing props. For me, the mental aspect of asana is often what holds me back: fear. Fear of failing, fear of falling. Utilize props to help your body find comfort and muscle memory and to help you build confidence in what you’re working towards. My favorite props to utilize for mayurasana are blocks under the feet, and if needed an @infinitystrap to keep my arm alignment. You can also lay a pillow in front of you as well if you want to protect yourself if you fall forward. Mayurasana takes a lot of upper body strength as well as core. Work on other poses such as chaturanga, navasana, salabhasana and opening your shoulders (there’s a shoulder openers for beginners post further down on my feed). Don’t pressure yourself, don’t push yourself, enjoy the journey 🙏🏼 Wearing (and sponsored by) @aloyoga #aloyoga #yogaeverydamnday #curvyyoga #loveandalliscoming #practiceandalliscoming #progressnotperfection #inflexibleyogis

A post shared by Joe Lizz ❤️ (@joe_lizzzzzz_yoga) on

Advertisements

4 kommentaari

  1. See on raudselt hullult kirgi küttev teema, aga ma olen mõelnud nende veidi pontsakamate jooga- ja muude spordiinimeste peale… Et kui nad on nii tohutult vaeva näinud, et enda füüsiline vorm nii heaks ajada – siis kui suur vaev oleks neil ka kaalust alla võtta? Kui aega, energiat ja tahtejõudu nii palju on? Nii palju kergem oleks ju olla pärast. Hämming, ühesõnaga.

    • Ma olen tähele pannud, et paljud neist on alustanud lihtsalt oluliselt suuremana ja ongi tegelikult omajagu alla võtnud.

    • Esiteks on sellised, kellele Nele viitab. Siis on sellised, kes on alguses fit, aga tekib mingi ainevahetushäire (haigusest tingitud v mõne ravimi kõrvalmõju). Ja kahjuks tundub, et kolmandaks on paljudel lihtsalt söömishäire ja söök on parem kui tervis.

  2. igatahes tasub haige meniskiga ettevaatlik olla, et päris katki ei läheks – JA ühtlasi mitte sellepärast veel teist põlve ja haige põlve ümbruse piirkonda mitte üle koormata. ma olen mitu korda saanud sekundaarseid valusid kuhugi mujale, sest paigutan haige liigesega ebateadlikult koormust kuidagi ebaühtlaselt. umbes et häda algab põlvest ja jõuab selga.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

Connecting to %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.