anna kannatust

kuradi internetivärdjad

Sain täna ilmselt aasta suurima üllatuse kätte. Nimelt panin hommikul arvuti käima ja avastasin, et KÕIK on läinud. Deskdopil on mingi vaikimisi taustapilt, KÕIK folderid ja sinna salvestatud failid on kadunud (ainult Recycle Bin oli alles ja iroonilisel kombel ka paar päeva tagasi aegunud Norton Antiviruse logo).  Paremasse äärde on tekkinud mingi Google Desktop, mis näitab mulle SanFrancisco ilma ja sedagi Fahrenheitides. Start Menus valitsevad mingid Mirosofti programmid, mida keegi nagunii kunagi ei kasuta ja esimese hooga tundus, et kõik mu pildid ja muusika on läinud, sest mõlemas kaustas on ainult mingid sample failid – õnneks selgus, et kui siseneda usersi folderi kaudu, näitab normaalselt.

Internett leidis samuti, et Internet Explorer on mu põhibrauser ja Firefox ei mäletanud ei ühtki salvestatud lehte ega isegi omaenese kodukat. Ehk siis samuti lihtsalt ära nullitud. Eriti kahju on muidugi eile õhtul poolelijäänud kodutööst, mis mul desktopile salvestatud oli ja mida ka otsing nüüd üles ei leia.

Selgus, et kõik programmide folderid on kadunud selle pärast, et neid enam ei ole – näiteks MSN installis end uuesti  ja ka mu tööprogrammist, millega ma igapäevaselt leiba teenin, on alles ainult programm ise, mitte seda ümbritsenud folder, st kõik juba tehtud tööd on kadunud ja oleksid ilmselt ka poolikud, mida õnneks hetkel ühtki polnud. VueMinder, mida ma kalendrina kasutan, et oma kohustusi jms meeles pidada, on ka alles, aga täiesti tühi, st mitte ühtki sündmust pole sinna salvestatud ja settingud on nulli löödud. Ehk siis kõik programmid, mis arvutis olid, on alles, aga algstaadiumis, küsivad settinguid jne.

Ahjaa, seda ka veel, et paar päeva tagasi ütles arvuti, et tal on vaja üks kriitiline uuendus ära teha, ma ütlesin, et tuletagu hiljem meelde, hetkel ei saa. Ei tuletanud.

Noh, itimehed, mis juhtus ja kuidas ma oma elu tagasi saan?

Edit: Usersite alla on tekkinud kaust nimega TEMP, aga vähemalt mulle näitab ta, et seal on ainult sample music jms soga.

Edit nr kaks: Avastasin, et minnes aadressile Users/Rents/Desktop, saan oma asju sealt kenasti välja tõsta. Nüüd on põhiküsimus see, miks mulle näidatav desktop ei ole Rentsi desktop, kui ma olen päris kindel, et ma olen Rents. Otsekui oleks ma teise kasutajana sisse loginud, ainult et see ei ole teoreetiliselt võimalik, sest minu arvuti logib automaatselt ainult ühe kasutajana sisse.