sport

Kuidas eriti laisad inimesed venitavad

Kuradima efektiivne kusjuures, gravitatsioon on hea abiline. Kui nii kasvõi viis minutit raamatut lugeda, on tulemus tunda küll. Ma olen muidu harkispagaadis suhteliselt lootusetu, nii et kunagi ei viitsi selle tarbeks eraldi venitada, mille tõttu ma olen selles suhteliselt lootusetu (samal ajal, kui teisipidi muudkui arenen), nii et see on hea variant, et ikka midagi toimuks.

P.S. Tsitaat samast raamatust, mille peaks sisse võtma igasse teadustöösse, et lahedam tunduda: “Obvious inadequacies are for the convenience of the critics.

anna kannatust

Meeste üldharidusnurk – rinnad

Nagu te teate, olen ma alati valmis rahva harimise nimel võitlema. Kuna on selgunud, et paljud mehed arvavad tõsiselt, et mõiste “rinnad” tähendab vähemalt konkreetse indiviidi puhul ajajoonel lähestikku paiknevates punktides ühtset suurust, on siin teile väike video, et näidata, kuidas töötab naiste puhul spordiriietus ja mida see visuaalse poole pealt tähendab. Kui muidu ei jaksa, motiveerige end sellega, et Jenna ei piirdu tühja jutuga ja näitab iseend nii bikiinides kui spordirõivastuses, et iga loll aru saaks. Kui te olete nii lollid, et ikka veel ei saa, siis otsige veel, ta on ühes teises videos seda ka näidanud, kuidas täpselt push-up mõjub.